וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: מסי מבשל לראקיטיץ'

הנגיעה הקסומה של מסי, הפיניש האלגנטי של ראקיטיץ' והרגע בו גם הארט הענק נאלץ להוציא כדור מהרשת. ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות בפעם השמינית ברציפות, גם פפ גווארדיולה התפעל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לראשונה בתולדות ליגת האלופות, קבוצה הצליחה להעפיל לשלב רבע הגמר שמונה שנים ברציפות. על ההישג ההיסטורי חתומה ברצלונה. ארבעה ימים לפני הקלאסיקו נגד ריאל מדריד, הקטלאנים השלימו ניצחון כפול על מנצ'סטר סיטי בזכות 0:1 קטן בבית. ניצחון ממנו יזכרו בקאמפ נואו את עצירת הפנדל של מארק אנדרה טר סטגן, מפגן ההצלות הנדיר של ג'ו הארט ולפני הכול את השילוב הקטלני: ליאונל מסי את איבן ראקיטיץ'.

רגע הקסם התרחש בדקה ה-31. ג'ורדי אלבה חילץ כדור ברחבה שלו ומסר לראקיטיץ' שהחזיר לו ודהר קדימה. בינתיים הכדור הועבר ימינה למסי, והגאן הארגנטינאי התקדם, העביר לשמאל ואז מצא במסירת אומן בצד השני את... ראקיטיץ'. כן, הקרואטי הספיק להגיע לרחבה, השתלט באין מפריע על הכדור בעזרת החזה ואז שלח רגל ארוכה כדי להקפיץ הכי מדויק שיש - בין ידיו של הארט המעופף, נשיקה קלה למשקוף ומשם אל הרשת.

קשר הרכש, שזכה בעונה שעברה עם סביליה בליגה האירופית, חגג שער בכורה בליגת האלופות וגרם גם לפפ גווארדיולה להתפעל ביציע. שער יפהפה שחתם מהלך התקפי מבריק ומדויק של ברצלונה, בדרך לעוד ביקור ברבע הגמר. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully