וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמיליאנו אלגרי חוגג: "זו תוצאה חשובה לכדורגל האיטלקי"

יובנטוס מאושרת אחרי ה-0:3 הענק על דורטמונד, המאמן מתעקש: "אנחנו עדיין יכולים להשתפר". טבס: "רק עשיתי את העבודה שלי". הומלס: "המחצית השנייה שלנו הייתה מתחת לכל ביקורת"

קרלוס טבס שחקן יובנטוס חוגג. Alex Grimm, GettyImages
נכנס לרשימה שכוללת כמה אגדות גדולות של יובה. טבס/GettyImages, Alex Grimm

מספרי המשחק

* השער של קרלוס טבס אחרי 136 שניות היה המהיר ביותר של יובנטוס בליגת האלופות מאז 21 באוקטובר 2003. דויד טרזגה היה הכובש אז.

* קרלוס טבס ואלבארו מוראטה נכנסו לרשימה מכובדת של שחקני יובנטוס שכבשו גם במשחק הראשון וגם בגומלין של התמודדות בליגת האלופות. קדמו לו: ג'אנלוקה ויאלי, כריסטיאן ויירי, ניקולא אמורוסו, פיליפו אינזאגי, אלסנדרו דל פיירו, אנטוניו קונטה, דויד טרזגה ואלסנדרו מאטרי.

* עם הצמד שכבש הערב, הפך קרלוס טבס לכדורגלן השלישי בהיסטוריה שכובש לפחות שני שערים בשלב נוקאאוט של ליגת האלופות ועשה את זה בפעם הרביעית בתולדות המועדון. פיליפו אינזאגי כבש שלושער ב-18 במרץ 1998 וצמד ב-21 באפריל 1999, בעוד אלסנדרו דל פיירו חגג שלושער ב-1 באפריל 1998.

* פייר אמריק אובמיאנג הוא השחקן היחיד שהופיע בכל אחד משמונת המשחקים של דורטמונד העונה בליגת האלופות.

צפו במהלך המדויק של קרלוס טבס

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
בטירוף שלו. ג'יג'י בופון/GettyImages

התגובות

קרלוס טבס, שסיפק ערב אדיר, הצטנע ואמר: "לכל הקבוצה היה משחק מצוין, אני רק עשיתי את העבודה שלנו אבל הקבוצה היא זו שמנצחת משחקים. אנחנו על המסלול הנכון".

המאמן המנצח והמאושר מסמיליאנו אלגרי סיכם: "לא אפשרנו כלום לדורטמונד, ובשני המפגשים נדמה לי שהיתה להם רק בעיטה אחת למסגרת. זו תוצאה חשובה לכדורגל האיטלקי, בעיקר בשל הצורה בה הגיעה. לסגל הזה יש אפשרות לשחק אפילו טוב יותר. עדיין אפשר להשתפר בתחום של מסירות וניהול המשחק".

מאמן דורטמונד יורגן קלופ אמר בסיום: "לא היינו מסוכנים בכלל. אם אתה לא בועט בכלל לשער, אתה לא יכול לכבוש. אנחנו לא יכולים להאשים את הכדור כי הוא עף די טוב כמו שיכולתם לראות בשער של טבס. עם כל דקה שחלפה יובה צברה ביטחון ואנחנו איבדנו את שלנו. יובה פשוט הייתה יותר טובה מאיתנו, אבל גם הייתה לה התחלה מושלמת למשחק".

שוער דורטמונד רומן ויידנפלר התייחס לשער שספג כבר אחרי שלוש דקות ואמר: "ראיתי את הכדור מאוחר מדי, אבל זה היה שער גדול, אני לא רוצה לגרוע כלום מהבעיטה של טבס".

בלם דורטמונד והקפטן מאטס הומלס אמר: "המחצית הראשונה הייתה בסדר, החזקנו בכדור ושלטנו במשחק. המחצית השנייה הייתה מתחת לכל ביקורת. לפי התוצאה, בעטו בנו החוצה מהמפעל. אין ספק. חשבתי ששריקות הבוז במחצית לא היו ראויות. היה רק 1:0".

קשר דורטמונד קווין קאמפל הוסיף: "יובה שיחקה בצורה חכמה מאוד עם כל הניסיון שלה. לא יצרנו מספיק מצבים, ובקושי הגענו למצבים באזורים המסוכנים. עד מרחק של 20 מטר מהשער שלהם עשינו עבודה טובה, אבל שם היה חסרה לנו המסירה האחרונה. יובה עשתה עבודה טובה יותר וכבשה מוקדם מאוד שער חלומי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הווסטפאלן שטאדיון לפני המשחק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully