וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים לקלאסיקו: "ביכולת הזו, ברצלונה תחסל את ריאל מדריד"

הניצחון הגדול על מנצ'סטר סיטי באלופות? היסטוריה. באירופה מתעסקים במשחק הגדול שייערך בראשון, ולא נותנים לבלאנקוס שום סיכוי, כולל תצוגת אוהדים גדולה שמתוכננת. בספרד כבר סופרים את הדקות

שוער מנצ'סטר סיטי ג'ו הארט עוצר את שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
אם לא הוא, זה היה נגמר בתוצאה הרבה, הרבה יותר גבוהה. הארט עוצר את מסי/AP

מנצ'סטר סיטי? בספרד מתחילים להתכונן לקלאסיקו

התצוגה של ברצלונה מול מנצ'סטר סיטי כבר היסטוריה, ובבירת קטלוניה מתעסקים בעיקר בקלאסיקו הקרב ובא. בראשון הקרוב בארסה תפגוש את ריאל מדריד למשחק הגדול ביותר בספרד, ולאור התצוגה של ליאונל מסי וחבריו, ברשת לא נותנים לבלאנקוס שום סיכוי. אספנו עבורכם כמה מהתמונות הטובות ביותר. הכל בהומור, כן?

המופע המדהים שמתוכנן בקאמפ נואו

ובינתיים בברצלונה חשפו טפח מהתפאורה שמתוכננת לקלאסיקו ביום ראשון. על פי התכנון, הקאמפ נואו הולך לכלול פסיפס של צבעים. בכל המושבים באצטדיון ימתינו לאוהדים כרטיסים להחזיק ובכך ליצור תצוגה מדהימה כפי שאפשר לראות בסרטון הקצר שהקבוצה פרסמה. בזמן עליית הקבוצות לכר הדשא, יונפו הכרטיסים שייצרו מצג בצבעי המועדון כחול, אדום וצהוב וחולצה עם המספר 12 שמייצג את השחקן הנוסף של הקבוצה.

כך עצר טר סטגן את הפנדל של אגוארו

עם כל הכבוד לניצחון והמשחק הגדול של ברצלונה, אחד מרגעי המפתח הגיע בדקה ה-78 כאשר מארק אנדרה טר סטגן הדף פנדל של סרחיו אגוארו ומנע לחץ גדול בקאמפ נואו. מסתבר, שהשוער הגרמני לא הימר על הפינה אליה יבעט קון, אלא קיבל מידע פנימי. בתמונה שמצורפת למטה אפשר לראות שחאבייר מסצ'ראנו, חברו של אגוארו לנבחרת ארגנטינה, סימן לשוער הגרמני להיכן יבעט אגוארו וגם צדק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסצ'ראנו מסמן לטר סטגן לאן יבעט אגוארו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"השחיל" של מסי: ברשת מתמוגגים

אחד הרגעים היפים במשחק, סביר להניח שלא רק עבור אוהדי ברצלונה, היה הרגע שבו מסי העביר את הכדור בין רגליו של ג'יימס מילנר. הקהל באצטדיון יצא מגדרו, השחקנים נותרו פעורי פה ואפילו פפ גווארדיולה תפס את הראש ביציע. גם ברשת כמובן לא נותרו אדישים ל"השחלה" של הפרעוש, שקודם לכן העביר את הכדור גם בין רגליו של פרננדיניו. הנה כמה מהציוצים המובחרים שמתעסקים בנושא.

מספרי המשחק

* אנדרס אינייסטה רשם את משחקו ה-535 במדי ברצלונה, והשתווה ברשימת הגדולים לויקטור ואלדס. רק לצ'אבי, קרלס פויול ומיגלי.

* מסי בישל העונה 21 פעמים בכל המסגרות - שש פעמים יותר מכל שחקן אחר בספרד.

* ב-2015, למסי יש 20 שערים ו-11 בישולים. פשוט לא ייאמן.

* ראקיטיץ' הוא השחקן ה-71 של ברצלונה כובש עבור המועדון בליגת האלופות. לאף קבוצה אחרת בתולדות המפעל אין יותר כובשים שונים.

* השער ההוא אף היה הראשון של ראקיטיץ' במפעל הקבוצות היוקרתי בעולם.

* קאמפ נואו אירח את משחק ליגת האלופות ה-100 בתולדותיו. רק בסנטיאגו ברנבאו (102) ובסן סירו (131) התקיימו יותר משחקים.

* ג'ו הארט סיפק אמש 10 הצלות - יותר מכל שוער בליגת האלופות העונה.

* עד אתמול, סיטי עמדה על 8 מ-8 מהנקודה הלבנה בליגת האלופות.

* ברצלונה היא הקבוצה הראשונה בתולדות המפעל שמעפילה לשמונה רבעי גמר ברציפות.

* מאז 1997, לכדורגל האנגלי היתה לפחות נציגה אחת ברבע גמר ליגת האלופות. שני המקרים יוצאי הדופן? כשמנצ'סטר סיטי זכתה באליפות אנגליה.

* פרנק למפארד הפך לשחקן עם הכי הרבה הופעות במשחקי נוק-אאוט בליגת האלופות, עם 52 - אחד יותר מאיקר קסיאס, כריסטיאנו רונאלדו, ויקטור ואלדס וצ'אבי.

* שימו לב לנתון הבא: מתוך 16 המפגשים האחרונים בין קבוצות אנגליות וספרדיות בשלב הנוק-אאוט, ב-15 ידן של הספרדיות היתה על העליונה. הבריטית היחידה שעלתה היתה צ'לסי, שהדיחה את ברצלונה ב-2012.

מלבד התצוגה הנהדרת של השחקנים המקומיים על כר הדשא, גם ביצעים נרשמה הצגה לא קטנה. 92,551 צופים הגיעו לקאמפ נואו, ושברו את השיא העונתי מבחינת כמות הצופים. אגב, אותם אוהדים, רובם לפחות, קיבלו את השחקנים ביציאה מחדרי ההלבשה עם לא פחות מ-75,000 דגלונים של הקבוצה.

שחקני ברצלונה איבן רקיטיץ', לואיס סוארס חוגגים. GettyImages
שער ראשון באלופות. ראקיטיץ' חוגג עם סוארס/GettyImages

התגובות

גיבור הערב איבן ראקיטיץ' החמיא לג'ו הארט בסיום: "ברכות מגיעות לו, היה לו משחק מדהים, אבל היינו טובים מדי והגיע לנו לנצח. אנחנו בעיצומו של רגע מאוד, מאוד נחמד ומתוק וצריך לנצל את זה גם ביום ראשון. אנחנו לא רוצים לעצור, ועכשיו מגיע החלק הכי טוב של העונה. לסיטי יש שחקנים מסוכנים בהתקפה, אבל התמודדנו איתם טוב. מה שמסי עושה זה מדהים. אני חושב שאפילו שחקני סיטי נהנו לראות אותו היום".

ליאונל מסי, שסיפק עוד ערב לפנתאון, אמר בסיום: "אני מרגיש טוב. כל הקבוצה שלנו נהנית מהמשחק, המשימה היתה לעלות ועכשיו החלק הנחמד של העונה מגיע. ג'ו הארט סיפק משחק גדול, הוא תופעה וצריך לברך אותו".

לואיס אנריקה: "מסי הוא השחקן הטוב בעולם, אבל לא רק עכשיו. עבורי, הוא השחקן הטוב בהיסטוריה. אפשר רק ליהנות מהכדורגל שלו. ייצרנו הרבה הזדמנויות, שזה לא רגיל במשחק כזה. ג'ו הארט היה מדהים".

פפ גווארדיולה, שנכח ביציע ואפילו נצפה תופס את הראש אחרי כמה מהמבצעים של מסי, אמר בסיום: "לברצלונה יש עונה טובה, נראה מה תזמן ההגרלה".

ג'ו הארט, שסיפק את אחת מתצוגות השוערות הגדולות שנראו במפעל בשנים האחרונות, סיכם: "הודחנו מול קבוצה מדהימה בשנתיים האחרונות, אבל זה עדיין מאכזב עבורנו. הם ראויים להרבה תשבוחות על הצורה בה שיחקו, יש להם שחקנים פנטסטיים. היו לנו הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן. בהחלט הייתי עסוק היום. הרבה כדורים פגעו בי היום".

מנואל פלגריני אמר: "אני לא רואה בזה כישלון, למרות שאני מאוכזב. היה לנו מזל רע כשהגרלנו את ברצלונה זו שנה שנייה ברציפות. קשה להסביר מדוע קבוצות פרמיירליג לא הגיעו רחוק, כי זו ליגה כל כך חזקה. יכול להיות שפגרת החורף תרמה לכך. כרגע המטרה שלנו היא לשמור על המקום השני ונראה מה יהיה במשחקים שנותרו. שיחקתי העונה מול ברצלונה ובאיירן מינכן. מה ההבדל ביניהן? מסי".

חגיגות של המארחת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully