וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: נציגי השחקנים בהסתדרות לא הורשו להיכנס לאימון

18.3.2015 / 19:32

בפעם השנייה העונה הגיעו ניר אלון ואוהד כהן למתחם כדי לשוחח עם השחקנים מבלי לתאם עם המנכ"ל, והפעם נאלצו להישאר בחוץ משום שבמועדון מעדיפים להתרכז במשחק בשבת: "נגיע בשבוע הבא"

one

ניר אלון ואוהד כהן מנציגות שחקני הכדורגל בהסתדרות החדשה הגיעו היום (רביעי) לאימון מכבי נתניה במטרה לשוחח עם השחקנים, אבל לא הורשו להיכנס לתחומי מתקן האימונים בטענה כי לקבוצה יש משחק חשוב מאוד בשבת ופגישה כזו תוכל להתקיים בתחומי המועדון רק בשבוע הבא כשהקבוצה תצא לפגרה.

השניים הגיעו לאימון מבלי שתיאמו זאת עם מנכ"ל מכבי נתניה רועי דניאל. האחרון הבהיר כי קיום של פגישה כזו, צריך להיות מתואם ובכפוף ללוח הזמנים של הקבוצה. דניאל הבהיר לשניים כי הוא לא יכול למנוע מהם לפגוש את השחקנים במגרש החנייה או על המדרכה מחוץ למועדון. אלון וכהן החליטו לא לעשות זאת בצורה כזו וסיכמו עם דניאל כי בשבוע הבא הם יגיעו לפגישה עם השחקנים.

יש לציין כי זו הפעם השנייה בה השניים מגיעים להיפגש עם השחקנים מבלי לתאם זאת קודם על דניאל. בפעם הקודמת, לפני מספר חודשים, הוסכם שייכנסו אבל הפעם, כשדניאל עודכן על כך טלפונית, סירב לאשר והשניים כאמור עזבו את המקום. גם שחקני המועדון העדיפו שלא לקיים את הפגישה היום, מאחר והם רוצים להתרכז במשחק בשבת.

אוהד כהן אישר את האירוע לוואלה ספורט! והוסיף: "אין לנו שום עניין לעשות את הדברים בצורה ברוטאלית. הכל בינינו לבין המועדון מתואם ולכן קבענו עם רועי שנגיע בשבוע הבא כשיהיה יותר נוח לכל הצדדים".

מה רציתם לבשר?

"לא באנו במטרה לבשר דבר חדש. חשוב לנו שהשחקנים ידעו שאנחנו כאן בשבילם ושאנחנו עושים ניסיונות גדולים לסייע להם. לפני כחודש עזרנו מאחורי הקלעים מול ההתאחדות לכדורגל להעביר סכום של 200 אלף שקל לטובת השחקנים. אנחנו ממשיכים לחפש דרכים כדי לעזור לשחקני מכבי נתניה".

לפני מספר חודשים הצעתם להם להגיש תביעה נגד המועדון והם סירבו.

"נכון. הצענו זאת כבר אז כי זה מה שצריך כדי להגיש תביעה לבית הדין לעבודה. ההתאחדות לכדורגל ובקרת התקציבים הם לא המעסיקים של שחקני מכבי נתניה. המעסיק הוא מועדון מכבי נתניה וכדי להגיש את התביעה, צריך שהם יאשרו לתבוע את המועדון. אז הם סירבו להגיש כזו תביעה ועד שלא תהיה הסכמה של כל השחקנים, לא נוכל לצאת לדרך. אנחנו לא לוחצים אותם להגיש את התביעה והם יכולים לבחור מה שהם רוצים. אנחנו רוצים בסך הכל ללוות אותם בתקופה הזו בתקווה שהיא תסתיים כמה שיותר מהר".

בפגישה שנערכה היום בבקרה, ניסו ראשי הקבוצה לארגן הלוואה לשחקנים באמצעות הרשות לבקרת תקציבים. בנוסף אמור להתקבל סכום כסף של כמה מאות אלפי שקלים מעסקת פרסום שהקבוצה לוקחת בה חלק.

רועי דניאל מנכ"ל מכבי נתניה. מגד גוזני
הפגישה תיערך בשבוע הבא. רועי דניאל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully