וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין אודסניק הושעה ל-15 שנה בשל שימוש בחומרים אסורים

האמריקאי בן ה-29, שהושעה ב-2010 לשנתיים על שימוש בסטרואידים משפרי גדילה, שוב נתפס וגמר את הקריירה. צפו במשחקו האחרון בקריירה, שנראה לא כשר במיוחד. גם השופט חשב כך

ויין אודסניק סיים היום (רביעי) את הקריירה שלו כטניסאי מקצוען. האמריקאי בן ה-29, שמדורג במקום ה-267, הושעה ל-15 שנה מכל פעילות לאחר שבבדיקה שעבר בדצמבר 2014 התגלו בגופו חומרים אסורים מסוג מטנולון ומסוג אנדרוסט.

חשוב לציין כי אודסניק, שדורג בשיאו במקום ה-77 בעולם, הושעה כבר ב-2010 לשנתיים מהסבב אחרי שבגופו נתפסו הורמוני גדילה, וכעת כאמור הוא הושעה ל-15 שנה מהטניס, מה שגומר את הקריירה שלו באופן סופי. ההשעייה תתחיל רטרואקטיבית מ-30 בינואר 2015 ותסתיים ב-29 בינואר 2030 כשהאמריקאי יהיה בן 44. כמו כן, ייפסלו התוצאות שאודסניק עשה בצ'לנג'ר האפי ואלי, באליפות אוסטרליה הפתוחה ובצ'לנג'ר במאווי, והוא לא יזכה בפרסים הכספיים.

אפרופו אותו צ'לנג'ר במאווי, וידאו מהמשחק של אודסניק ושותפו מייקל שבאז מפסידים בסיבוב השני 4:6, 6:3, 10:4 לדימיטר קוטרובסקי ודניס נוביקוב. אודסניק ושבאז נראים במערכת שובר השוויון (עד 10 נקודות) משחקים כשהם נראים כלא ממש מתאמצים כדי לנצח במערכה הזו. בסיום אותה מערכה והמשחק, שופט הכיסא לא לחץ את ידם של שבאז ואודסניק.

ויין אודסניק טניסאי אמריקאי. GettyImages
גמר את הקריירה. אודסניק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully