וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא צופים חדש: כ-1.2 מיליון איש פקדו את משחקי ליגת העל העונה

מדובר בעליה של כ-26.5 אחוז בהשוואה לעונה שעברה. המחזור ה-12 היה הנצפה ביותר (74 אלף איש), המשחק הנצפה ביותר: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים (מחזור 15, 29,300 צופים)

one

בוידאו: משחק השיא בין מכבי חיפה ובית"ר ירושלים

על אף שמירוץ האליפות העונה קצת פחות מבטיח משניתן היה לצפות, למרות האכזבה ממכבי חיפה, הפועל תל אביב ומספר קבוצות אחרות, במנהלת הליגה הודיעו הערב (רביעי) על שיא צופים חדש לעונה סדירה בליגת העל. 1,193,380 איש פקדו את המגרשים - עליה של 26.5 אחוז ביחס לעונה שעברה.

על פי מנהלת הליגה, המחזור הנצפה ביותר היה ה-12, עם 74,351 צופים. במוקד המחזור ההוא הגיעו כ-29 אלף איש לאצטדיון סמי עופר כדי לצפות במכבי חיפה מפסידה 3:1 לעירוני קרית שמונה, בעוד 28,500 נוספים פקדו את סמי עופר גם כן, שאירח את משחק הרדיוס של מכבי תל אביב עם בית"ר ירושלים (1:1).

שלושת המשחקים הנצפים ביותר העונה:

1. מכבי חיפה - בית"ר ירושלים (מחזור 15, 29,300 צופים)

2. מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (מחזור 12, 29 אלף צופים)

3. בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב (מחזור 12, 28,651 צופים)

* המשחק שהניב את כמות הקהל הנמוכה ביותר היה זה בין בני סכנין ומכבי פתח תקוה במחזור השמיני - 350 צופים בלבד.

"הנתונים הללו בצירוף נתונים דו-ספרתיים של רייטינג במשחק המרכזי המשודר בערוץ 1, מהווים הבעת אמון של האוהד בכדורגל הישראלי", אמר יו"ר המנהלת יורם באומן. "הכדורגל הישראלי נמצא בהליך של התחדשות וגורמים מקצועיים וממוקדים אחראים על ניהול הליגות ובתוצאות הראשונות ניתן כבר להבחין. אני מאמין כי בצירוף הצעדים האפקטיבים הקשורים במאבק באלימות מחד, ורוחו של נשיא המדינה בתחרות "מגן הכבוד" מאידך, תעודד עוד ועוד קהלים להגיע למגרשי הכדורגל ולהתרגש מהכדורגל הישראלי".

מנכ"ל המנהלת אורן חסון הוסיף: "זוהי העונה הראשונה בה מפעילה המנהלת את ליגת Winner ומדובר ללא ספק בנתון מעודד שמאפשר לנו להסתכל בצורה אופטימית לעבר העתיד".

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
כל הכבוד. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully