וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ויצמן בישל בניצחון סימורק, ביטון וסלטיק בחצי גמר הגביע

הבלם, שהשלים 90 דקות, בישל את השער השני (הווידאו בפנים) ב-0:3 של קבוצתו על באקי. 90 דקות לביטון ב-0:4 על דאנדי. אקס מכבי תל אביב מוסא קונאטה כבש שלושער וחגג את השער המהיר בתולדות הליגה השוויצרית ב-0:3 של סיון על סט. גאלן של קפילוטו

צפו בניצחון של סימורק ובבישול של ויצמן

הבלם עידן ויצמן בישל היום (רביעי) שער ב-0:3 של קבוצתו סימורק על באקי, זאת במסגרת המחזור ה-26 בליגה האזרית. ויצמן, שפתח בהרכב, השלים 90 דקות, קבוצתו תישאר במקום הרביעי שבוע נוסף.

* אייל גולסה רשם 90 דקות בניצחונה של קבוצתו פאוק סלוניקי על ארגוטליס בתוצאה 0:1. פאוק מדורגת שלישית בליגה היוונית עם 54 נקודות, 7 פחות משתי המובילות אולימפיאקוס ופנאתינייקוס.

* מוסא קונאטה, לשעבר שחקן מכבי תל אביב וכיום חלוץ סיון השווייצרית, כבש היום שלושער במדי קבוצתו בניצחונה 0:3 על סט. גאלן של ניסן קפילוטו. הישראלי נכלל בסגל אך לא שיחק. קונאטה שבר שיא בליגה השוויצרית, כשכבש את השער המהיר בתולדותיה - אחרי עשר שניות בלבד. הוא השלים את השלושער בדקות ה-24 וה-90. סיון מדורגת במקום השישי, קונאטה כבש את שערו התשיעי העונה.

* ניר ביטון וסלטיק פגשו את דנדי יונייטד למשחק הגומלין ברבע גמר הגביע הסקוטי ועלו לחצי הגמר אחרי שניצחו 0:4 בסלטיק פארק. ניר ביטון השלים 90 דקות, אבל סלטיק סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר שחלוצה אנתוני סטוקס הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-87. גם דאנדי סיימה בעשרה שחקנים לאחר שריאן מגוון הורחק בדקה ה-89.

ניר ביטון שחקן סלטיק עם השוער קרייג גורדון. GettyImages
עלה לחצי הגמר. ביטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully