וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: נדאל ופדרר בשמינית הגמר, שראפובה הודחה

הספרדי התגבר על דונאלד יאנג עם 4:6, 2:6 אחרי שבשנה שעברה הוא הפסיד באותו סיבוב. פדרר נקם בספי על ההדחה מאוסטרליה. הרוסיה נכנעה לפאנטה, סרינה וויליאמס ברבע הגמר

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
"כל שנה היא שונה". נדאל/GettyImages

רפאל נדאל הוכיח הלילה (בין שלישי לרביעי) שאת הלקח שלו מהשנה שעברה וההדחה המוקדמת בסיבוב השלישי בטורניר אינדיאן וולס הוא למד: השור ממאיורקה צלח את המשימה שלו מול דונאלד יאנג עם 4:6, 2:6 והעפיל לשמינית הגמר. כזכור, בשנה שעברה נדאל נוצח על ידי דולגופולוב במה שנחשב להדחה המוקדמת ביותר שלו מאז 2004.

המדורג שלישי בטורניר, שיפגוש כעת את ז'יל סימון, סיכם: "השנה שעברה הייתה 2014, אנחנו ב-2015. אנחנו לא יכולים לחשוב על מה שקרה בשנה שעברה בכל סיבוב ובכל טורניר. כל שנה היא שונה". האלוף שלוש פעמים בטורניר (2007, 2009 ו-2013) היכה שמונה ווינרים והשיג שש שבירות משמונה אפשרויות במשחק שנמשך 80 דקות. עוד לפני שנדאל הבטיח את מקומו, סימון גבר על מייקל ברר 2:6, 5:7.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
ישיג 50 ניצחונות באינדיאן וולס? פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר נקם על ההפסד שלו בסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה לאנדראס ספי, כשהפעם 3:6, 4:6 על יריבו האיטלקי (33 בעולם) הספיק לו לעשות את דרכו גם כן אל השמינית תוך שעה ו-22 דקות. בשלב הבא יפגוש המדורג שני את האמריקאי ג'ק סוק במטרה להגיע ל-50 ניצחונות באינדיאן וולס. פדרר היכה שישה אייסים והשיג 19 ווינרים, אבל רשם רק שלוש שבירות מ-12 אפשרויות. "אני לא חושב ששנינו שיחקנו טוב הלילה", הודה בסיום.

תומאס ברדיך שמדורג תשיעי בעולם הסתדר היטב עם סטיב ג'ונסון בזכות 4:6, 2:6. למילוש ראוניץ' נדרש משחק קצת יותר צמוד, אבל גם הוא הסתיים עם ניצחון על אלכסנדר דולגופולוב 6:7, 4:6. במפגש בין שני מדורגים, טומי רוברדו גבר על גריגור דימיטרוב 4:6, 6:1, 5:7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מריה שראפובה טניסאית רוסיה. GettyImages
אורזת מוקדם. שראפובה/GettyImages

אצל הנשים, סרינה וויליאמס נאלצה לעבוד קשה מול בת ארצה, סלואן סטיבנס, אבל השיגה בסופו של דבר את הכרטיס לרבע הגמר. המדורגת 1 בעולם הפסידה 7:6 במערכה הראשונה, אבל התאוששה עם 2:6, 2:6 והשלימה את המשימה אחרי קצת יותר משעתיים.

אלא שההפתעה הגדולה נפלה במקום אחר לחלוטין כאשר מריה שראפובה, המדורגת שנייה בעולם, הפסידה לפלאביה פנטה. הרוסיה אמנם ניצחה 3:6 במערכה הראשונה, אבל ירדה מנוצחת 6:3, 6:2 בשתיים הבאות וסיימה את דרכה בטורניר מוקדם הרבה יותר ממה שקיוותה. לסימונה האלפ לא היה יותר מדי קושי לצלוח את משוכת קרולינה פליסקובה (14 בטורניר) והיא ניצחה 4:6, 4:6. ג'יני בושאר הודחה אחרי הפסד 6:7, 7:5, 4:6 ללסיה טסורנקו מאוקראינה (85 בעולם).

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית עם סלואן סטיבנס. GettyImages
נשארות חברות. סרינה וסטיבנס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully