וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: צפו באחת מהבעיטות הפאננקה הגרועות בכל הזמנים

שחקן קבוצת הנוער של בנפיקה סיפק ביצוע איום בליגת האלופות, וגם: הטניסאית שהחליפה שמלה במהלך משחק, רונאלדו משחזר את השאגה מטקס כדור הזהב, מייקל ג'ורדן "מככב" בשלוש פרסומות חדשות, ושאקיל אוניל הסיני בפעולה

23:00: שיא שוויצרי לקונאטה

מוסא קונאטה, לשעבר שחקן מכבי תל אביב וכיום חלוץ סיון השווייצרית, כבש היום שלושער במדי קבוצתו בניצחונה 0:3 על סט. גאלן. קונאטה שבר שיא בליגה השוויצרית, כשכבש את השער המהיר בתולדותיה - אחרי עשר שניות בלבד. הוא השלים את השלושער בדקות ה-24 וה-90. סיון מדורגת במקום השישי, קונאטה כבש את שערו התשיעי העונה.

מוסא קונאטה שחקן נבחרת סנגל הצעירה. GettyImages
ממשיך לכבוש. קונאטה/GettyImages

21:20: שאק הסיני מטביע על סטפון מארבורי

האיש שמכונה "שאק הסיני", האן דז'ון, 2.16 מטר ו-137 ק"ג, רשם הלילה הטבעה אדירה על הפרצוף של סטפון מארבורי, וריגש את כל חובבי הכדורסל במדינתו.

20:10: פאננקה עלובה במיוחד

שחקן קבוצת הנוער של בנפיקה, רומאריו באלדה בן ה-18, סיפק את אחד הביצועים הגרועים אי פעם לבעיטת הפנדל המתחכמת. זה קרה במשחק ליגת אלופות מול שחטאר דונייצק, במחצית השנייה. לשמחתו, בנפיקה ניצחה 0:1. צפו בהחמצה:

18:20: מייקל ג'ורדן מככב בשלוש פרסומות חדשות

בשנות התשעים עמד כוכב שיקגו במרכז פרסומת איקונית למשקה האנרגיה גייטורייד. כעת, בחגיגות 50 שנה לאחד ממשקאות האנרגיה הפופולריים בארצות הברית, פורסמו שלוש פרסומות חדשות של הוד אווירותו, כהומאז' לפרסומת ההיא.

נתחיל בפרסומת המקורית

"Move Like Mike"

"Groove Like Mike"

"Dream Like Mike"

18:05: כריסטיאנו רונאלדו שואג

זוכרים את השאגה של כוכב ריאל מדריד בטקס כדור הזהב? אז הנה, הוא חזר עליה באימון האחרון של הבלאנקוס:

16:34: הטניסאית שהחליפה שמלה במהלך משחק

טימאה בשינסקי, המדורגת 26 בעולם, הפכה לכוכבת ויראלית. לא, היא לא זכתה בגרנד סלאם או ניצחה את סרינה וויליאמס, אלא פשוט ביצעה פעולה פשוטה (הכל באופן יחסי, כן?) במהלך רבע גמר טורניר האינדיאן וולס. בשינסקי החליטה להחליף שמלה כשהיא נמצאת על ספסל המנוחה, דבר שהפתיע אפילו את השופטת, שלא נותרה אדישה ושאלה אותה לפשר הדבר. בשינסקי לא היססה, והסבירה לה את הנוסחה.

14:46: גם ישו לא יעזור לו

לפני משחקה של מכללת המפטון הלילה בשלב המוקדם של טורניר המכללות מול מנהטן, נשאל המאמן אדוארד ג'וינר ג'וניור מה הסיכוי של קבוצתו אם תנצח ותפגוש את קנטאקי. התשובה של ג'וינר הייתה "אם זה יקרה אני אצטרך להתקשר לישו". אז אחרי שהמפטון הצנועה ניצחה וזכתה במפגש בסיבוב הראשון מול הקבוצה המפחידה המושלמת של ג'ון קאליפרי, הוא החליט לעמוד במילתו והרים טלפון לישו בכבודו ובעצמו. ככה זה נגמר

13:58: מייוות'ר פותח פה

קרב המאה בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו לא יפסיק לצבור כותרות עד 2 במאי, כששני המתאגרפים הטובים בדורם יילחמו זה בזה ב-MGM גראנד בלאס וגאס. והפעם הגיעו הכותרות הקולינריות. אחרי שמסעדת גרי'ס גריל בקליפורניה, המתמחה באוכל פיליפיני, הבטיחה לפאקיאו מזון חינם לכל חייו אם ינצח - הגיע מייוות'ר וכרגיל שם את הכסף במרכז.

האמריקאי, מספר 1 בעולם, ישלם לשפית פרטית 1,000 דולר לארוחה מהיום ועד לקרב - סך הכול 184 אלף דולר, כך לפי TMZ. השפית בדרך כלל לא גובה סכומים כאלה, אך "מאני" מייוות'ר אמר: "המנות שלה שוות את זה".

עכשיו נראה מי יישאר רעב ב-3 במאי.

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. AP
פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי/AP

12:55: הכירו - MC דידייה דרוגבה וקורט זומה

חלוץ צ'לסי, דידייה דרוגבה, העלה לחשבון האינסטגרם שלו וידאו ובו הוא, בצוותא עם חברו לקבוצה, קורט זומה, שרים בצרפתית. האמת? נשמע לא רע.

12:15: גארת' בייל מתכונן לחום של חיפה

שבוע וחצי לפני ביקורו עם נבחרת וויילס באיצטדיון סמי עופר, הופיע כוכב ריאל מדריד בפרסומת חדשה של אדידס שמציגה את טכנולוגיה חדשה לבד שמקרר את טמפרטורת הגוף של ספורטאים במזג אוויר חם.

10:55: הטיול של וייה, ריבאלדו, בלטי וגביע האלופות בניו יורק

דויד וייה, ריבאלדו וז'וליאנו בלטי לקחו חלק בקמפיין לקידום הכדורגל בארצות הברית, ובילו יום בניו יורק עם גביע האלופות. במהלך היום הגיעו השלושה לבניין האמפייר סטייט, שם הצטלמו עם הגביע.

10:14: ונגר שוב חוטף

ההדחה החמישית ברציפות של ארסנל בשמינית גמר ליגת האלופות נתנה לחשבון הפארודי המוצלח הזה של ארסן ונגר עוד כמה סיבות לחבוט במנג'ר ארסנל.

וכמובן שאי אפשר בלי האילוסטרציה הישנה אבל הכך כך מוצלחת הזו ששוב רלוונטית מתמיד

8:59: !I`m Back

היום מציינים בארצות הברית 20 שנה ליום בו פרסם מייקל ג'ורדן את ההודעה הכי קצרה והכי דרמטית לעיתונות אי פעם: "אני חוזר". פחות משנתיים אחרי שפרש מכדורסל בעקבות השבתת ליגת ה-MLB שקטעה את חלום הבייסבול שלו, והרבה לפני עידן הטוויטר, הוא שלח באמצעות סוכנו את המסר בין שתי המילים אליהן השתוקקו עשרות מיליוני חובבי NBA ברחבי העולם.

יממה לאחר מכן הוא כבר כינס מסיבת עיתונאים והסביר מה הניע אותו לחזור לכדור הכתום

8:36: שחקן הפוטבול בדרך לתחרות ההטבעות?

דבאנטה אדאמס הוא רסיבר בן 22 בגרין ביי פאקרס, שעדיין לא מוכר יותר מדי לחובבי ה-NFL, אבל מסתבר שהוא יכול להטביע יותר טוב מרוב שחקני ה-NBA. אחרי שכוכבי הפוטבול קולין קאפרניק ואודל בקהאם ג'וניור הציגו הטבעות לא רעות לאחרונה על מגרש הכדורסל, הדהים אדאמס עם דאנק עצום.

8:12: איפה שיקאבלה?

מישהו ראה את מחמוד עבדל ראזק פדלאלה? שחקן ההתקפה המצרי, הידוע יותר בכינויו שיקבאלה, ששיחק לאחרונה בספורטינג ליסבון, נעלם מעל פני האדמה. שיקבאלה יצא בספטמבר לחופשה במצרים, ומאז נעלמו עקבותיו. "אף אחד לא יודע איפה הוא, הבית שלו עומד למכירה", אמר אחד מחברי הנהלת זמאלק המקומית. שיקבאלה שיחק בעבר בפאוק, לפני שעבר ב-2014 לספורטינג, בשורותיה הוא מחזיק בחוזה עד 2018 עם סעיף יציאה בגובה 45 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully