וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "יוהאן גודמנסון הוא הבקהאם של הצ'מפיונשיפ"

מאמן צ'רלטון החמיא לכוכב שלו שכבש בבעיטה חופשית ב-0:3 על בלקפול, והוסיף: "ידענו שיהיה קשה לשחק כדורגל על מגרש כזה. אני מנסה לתת לשחקנים עצה טובה, והם מיישמים את זה"

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
מרוצה ממה שהוא רואה. גיא לוזון/GettyImages

צ'רלטון וגיא לוזון חזרו אתמול (שלישי) לנצח, וגברו 0:3 בחוץ על בלקפול החלשה במסגרת המחזור ה-38 בצ'מפיונשיפ. כריס איגלס, סימון צ'רץ' ויוהאן גודמנסון (בעיטה חופשית) כבשו את השערים שסייעו לקבוצה לטפס למקום ה-11 בצ'מפיונשיפ.

בסיום המשחק, שפע לוזון מחמאות לגודמנסון, ואמר: "יוהאן הוא כמו הדייויד בקהאם של הצ'מפיונשיפ. בכל בעיטה חופשית מ-18-20 מטר, הוא יודע איך להבקיע. זה נשק אמיתי עבורו". על הניצחון עצמו אמר המאמן: "אני מרוצה. ידענו לפני שהגענו לכאן שיהיה קשה לשחק כאן כדורגל. על מגרש כזה אי אפשר לשחק כדורגל. ידענו שנצטרך להראות מחויבות, אגרסיביות ולהיות מאורגנים על הכדורים החוזרים ולהיות חדים בהתקפות המתפרצות. אני מרוצה שעשינו את זה".

על העובדה שהמשחק הסתיים בצורה כל כך מוחצת הוסיף המאמן הישראלי: "השחקנים עשו את העבודה קלה מכיוון שהם עבדו קשה מאוד. הם נתנו את הכול בכל עימות והגיע להם הניצחון. אני לא חושב שהמגרש הזה הוא לרמה של הצ'מפיונשיפ. בשנה הבאה הם יהיו צריכים לשפר את המשטח. אלו דיארה הוא שחקן טוב מאוד ומקצוען גדול עם הרבה איכויות. הוא יודע איך לשלוט באמצע וזה עזר לנו".

על השינוי שהביא לצ'רלטון, לוזון לא הצליח לספק הסבר ונותר צנוע: "אני לא יודע מה השתנה. אני לא אוהב לדבר על עצמי ועל העבודה שלי. אני מנסה לעשות את המיטב ונותן לשחקנים עצה טובה, והם מיישמים את זה כמו שצריך. כשאתה מאורגן ומרוכז ומתכונן היטב למשחק, אתה ראוי לנצח. אמנם השגנו שישה ניצחונות בשמונה משחקים, אבל זה לא חשוב מה שעשינו עד עכשיו. אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולנצח במשחק הבא".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully