וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר יונייטד תשתמש בדה חאה כדי לצרף את בייל"

ב"דיילי מייל" מדווחים כי מנצ'סטר יונייטד תהיה מוכנה לשלם 60 מיליון ליש"ט עבור הקשר הוולשי של ריאל מדריד, ותוותר לצורך כך על השוער שמבוקש כבר זמן רב על ידי הבלאנקוס

לא מעט עיניים יכוונו במהלך הקיץ הקרוב לעבר של גארת' בייל, שאף אחד לא ממש יודע האם הוא יישאר בריאל מדריד. על רקע טענות רבות של אוהדים של הבלאנקוס על כך שהוולשי לא עובד מספיק על הדשא, מפרסם הבוקר (רביעי) "דיילי מייל" כי מנצ'סטר יונייטד תעשה מאמצים גדולים להנחית אותו אצלה.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
בחזרה לפרמיירליג? בייל/רויטרס

בדיווח טוענים שהקשר, שעלה לריאל מדריד 85 מיליון ליש"ט אחרי שנמכר מטוטנהאם ב-2013, יהיה מעוניין לחזור לפרמיירליג, ולואי ואן חאל ינסה לשכנע את קבוצתו למכור אותו על ידי כך שיציע להם את דויד דה חאה כעסקת חבילה. כידוע, ריאל מדריד ניסתה במשך שנה לצרף את השוער ולהנחית אותו כמחליפו של איקר קסיאס.

לדה חאה נותרה שנה וחצי עד לסוף החוזה באולד טראפורד והוא עדיין לא סיכם על חוזה חדש במועדון. השוער הדגיש כל הזמן כי הוא מאושר במנצ'סטר, אבל באנגליה מעריכים כי מעבר לברנבאו או בלתי נמנע. על פי ההערכות, ביונייטד יהיו מוכנים לשלם 60 מיליון ליש"ט עבור בייל. דרישות השכר של השחקן צפויות להגיע ל-300 אלף ליש"ט בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully