וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: שער הפרידה של ארסנל

ארון ראמזי עלה מהספסל והעניק לתותחנים 0:2 שנתן תקווה עם ביצוע נהדר, אבל לצערו השער הזה ייזכר כאחרון של התותחנים לעונה אירופית זו. הרגע בו ארסנל (שוב) נפרדה מליגת האלופות בשמינית הגמר

ארון רמזי המהלך המדויק. GettyImages
ארון רמזי המהלך המדויק/GettyImages

בעונה שעברה ראה ארון ראמזי הפצוע את ארסנל מודחת בידי באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות. הפעם הוא התאושש מפציעה כדי לנסות ולהציל את התותחנים מהדחה באותו שלב בידי מונאקו. עלה בהתלהבות אדירה ותרם את חלקו, אבל בסופו של דבר היה חתום רק על שער הפרידה.

קשר נבחרת ויילס נכנס כמחליף בדקה ה-63, כשארסנל הובילה 0:1 בסטאד לואי השני והייתה זקוקה לעוד שני שערים. 16 דקות לאחר מכן, ראמזי קיבל מסירה דווקא מהמגן המקומי לייבין קורזאבה, העביר את הכדור לרגל ימין ומ-12 מטרים בעט כדור שטוח ומדוד, בין רגליו של קורזאבה ולפינה הרחוקה. הכי מדויק שיש. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

לצערה של ארסנל, הביצוע המדויק הזה והניצחון בקרב, לא הספיק כדי להכריע את המלחמה. ראמזי אמנם השתווה לרובר פירס עם שער החוץ השביעי שלו במדי התותחנים בליגת האלופות, אבל מונאקו הייתה זו שהמשיכה הלאה בזכות ב-1:3 מהמשחק הראשון בלונדון. בפעם החמישית ברציפות, ארסנל מודחת בשמינית גמר ליגת האלופות. אולי בפעם הבאה.

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully