וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל החליף חולצה בהפסקה, וזכה למטח ביקורות

קשר ארסנל נקלט על ידי צילומי הטלוויזיה חולף על פני ז'ופרה קונדוגביה ממונאקו, האוהדים זועמים וגם סקולס ביקר: "אני לא אוהב את זה". מרטסאקר הודה: "הקבוצה הטובה יותר עלתה"

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל מול דניאל סובאשיץ' שוער מונאקו. AP
כבש בפעם הראשונה באצטדיון לואי השני במסגרת אירופית. אוליבייה ז'ירו/AP

* השער של אוליבייה ז'ירו היה הראשון שמונאקו ספגה בבית העונה במסגרת ליגת האלופות.

* לפני שתי עונות, ארסנל הפסידה במשחק הראשון 3:1 לבאיירן מינכן וניצחה 0:2 בשני. צירוף מקרים?

* מונאקו עלתה לרבע גמר ליגת האלופות בפעם השלישית בתולדותיה, רק ליון ופ.ס.ז' מקדימות אותה עם ארבע הופעות בשלב הזה.

* בפעם האחרונה בה מונאקו הגיעה לשמונה הגדולות של ליגת האלופות, ב-2004, היא נעצרה רק בגמר.

* ארסנל הודחה בפעם החמישית ברציפות בשמינית גמר ליגת האלופות, השיא שייך לריאל מדריד עם שש.

* ארסנל נותרה בלתי מנוצחת בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה בשלב שמינית הגמר (3 ניצחונות ותיקו), אבל בכולם היא הודחה לבסוף.

* שערו של ראמזי היה השמיני שלו בליגת האלופות. שבעה מתוך השערים הללו היו בחוץ, והוא השתווה בקטגוריה הזו לרובר פירס במקום השני בתולדות המועדון, אחרי ה-16 של תיירי הנרי.

צפו במהלך המדויק של ארסנל

סנטי קאסורלה שחקן ארסנל. GettyImages
העצב של קאסורלה, האושר של מונאקו/GettyImages

קפטן ארסנל, פר מרטסאקר, אמר: "אני חושב שהקבוצה הטובה יותר עלתה. הגיע להם, בגלל מה שהם עשו במשחק הראשון. הגענו לכאן וניסינו עם כל מה שיש לנו, אבל זה לא הספיק. הגבנו טוב למצב ואנחנו מצטערים מאוד על המשחק הראשון. היופי בליגת האלופות הוא שמשחק אחד חלש שולח אותך החוצה".

ארון ראמזי הוסיף: "בעבר הודחנו מול באיירן, ברצלונה. בלי לזלזל במונאקו, חשבנו שיש לנו סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא. כמעט עשינו את זה הלילה, אבל נראה שזה הסיפור בכל שנה מחדש".

קשר מונאקו, נאביל דיראר, סיכם: "נתנו הכול. ארסנל הגיע לכאן כדי לעשות מהפך וברור שהרגשנו את הלחץ אחרי ה-0:2, אבל עמדנו איתנים. ארסנל שיחקה מצוין. ברכות לכל הסגל שלנו. עשינו את זה!".

ז'ופרה קונדוגביה הודה: "סירבנו לשחק כמו שצריך ולארסנל הייתה פתיחה טובה. היינו לחוצים מאוד אחרי השער הראשון. אבל העפלנו וזה כל מה שחשוב. ננסה להמשיך הלאה ואני מקווה שלא נפגוש את פ.ס.ז' בשלב הבא".

עוד באותו נושא

ארסנל ניצחה 0:2, אבל מונאקו העפילה לרבע גמר ליגת האלופות

לכתבה המלאה

אוזיל מחליף חולצות בהפסקה

ובכל זאת כלי התקשורת באנגליה מדווחים על אירוע מעט מוזר בנוף: צילומי הטלוויזיה תיעדו את מסוט אוזיל חולף על פני קשרה של מונאקו ז'ופרה קונדוגביה שהחזיק בחולצתו של הגרמני. באנגליה, חילוף חולצות במחצית הוא דבר שאינו מקובל, ומי שזוכר היטב את הביקורות נגדו על כך שעשה את זה הוא מריו באלוטלי במהלך ההפסד של ליברפול לריאל מדריד באנפילד. בינתיים ברשתות החברתיות ספג אוזיל לא מעט השמצות בעקבות המהלך הזה. "אוזיל החליף חולצות ובעצם אמר שהוא לא יכול לחכות עד שיעזוב את ארסנל. יותר גדול מהקבוצה". גם פול סקולס, שמשמש כפרשן בטלוויזיה, ביקר: "אני לא אוהב את זה. אתה יכול לעשות את זה אולי בסוף. אתה מחליף חולצה כשאתה בדרך לחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully