וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי הוד השרון שמרה על הביתיות, גברה 0:3 על הפועל ירושלים

קווין פוייר הגרמני (13 נקודות) הוביל את הקבוצה של תומר רוסיאנסקי לניצחון בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף. המשחק השני בסדרה של הטוב משלושה משחקים יתקיים בירושלים ביום שבת

תומר רוסיאנסקי מאמן מכבי הוד השרון בכדורעף. איגוד הכדורעף,
הוד השרון שוב ניצחה. תומר רסיאנסקי/איגוד הכדורעף

מכבי הוד השרון שמרה הערב (שלישי) על הביתיות בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף עם הפועל ירושלים כשקווין פוייר, שחקן החיזוק הגרמני, הוביל את קבוצתו של תומר רוסיאנסקי עם 13 נקודות (73 אחוז) לניצחון 0:3 (17:25, 22:25, 20:25). זה היה הניצחון הרביעי העונה של הוד השרון על האדומים מירושלים שטרם לקחו מערכה מאלופת 2007 העונה. "חוסר הריכוז שלנו הביא למשחק צמוד וקצת עצבני אבל אני מוריד את הכובע בפני החבר'ה שידעו בכל פעם ללחוץ על הדוושה בסופי מערכות ולנצח חלק את המשחק", סיכם המאמן רוסיאנסקי שקבוצתו הכריעה את ההתמודדות בזכות 59 אחוז בהתקפה לעומת 44 של האורחים.

הוד השרון נהנתה מיתרון בקיל בלוק (6-12) בזכות יוחאי דדון הוותיק שניפק 6 חסימות לנקודה וסיים עם 12 נק'. ג'קי גפט הוסיף 8 למנצחים, גיא אביגדורוב 7, זיו גוטמן 6 ואיבן קולוביץ' 4. "היו לנו קטעים טובים מאוד במשחק" סיכם מאמן ירושלים אוריה כהן, "אבל היינו שוב נאיבים בסיומי מערכות כשהובלנו במערכה השנייה והשלישית. אני מקווה שנתקן עד שבת וננצח את המשחק הביתי". דה סילבה סיים עם 13 לירושלים, רמון בזרה 12, דה לימה 10, כהן 5, איליה משאש 4, מתנאל רדוצקי 3. המשחק השני בסדרה של הטוב משלושה משחקים יתקיים בבירה בשבת הקרובה בשעה 20:00. המנצחת בסדרה תפגוש את מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף, בסדרה של הטוב מחמישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully