וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "חוץ מניימאר, אין לנו כוכבים בנבחרת. זה מטריד מאוד"

מאמן נבחרת ברזיל מודאג מהסיטואציה בכדורגל במדינתו: "פעם היו לנו שחקנים מרגשים כמו קראקה, רונאלדו או ריבאלדו. היום פורטוגל והולנד מייצרות שחקנים כאלה". מקסי רודריגס זומן לסגל ארגנטינה

ניימאר כדורגלן נבחרת ברזיל. AP
דונגה מוטרד. ניימאר/AP

אחרי ההדחה המבזה מהמונדיאל הביתי בברזיל, עם התבוסה 7:1 בחצי הגמר מול גרמניה, בנבחרת הסלסאו הבינו שצריך שינוי קיצוני. לואיס פליפה סקולארי פוטר ואת מקומו תפס דונגה, שחזר לנבחרת אותה הוביל כקפטן לזכייה במונדיאל 1994 וכמאמן, לזכיות בקופה אמריקה ב-2007 ובגביע הקונפדרציות ב-2009. אלא שדונגה מאוד מודאג מהסיטואציה אליה הוא נכנס ובראיון שהעניק ל"ספורט TV" הוא תקף את המציאות שנוצרה בכדורגל במדינתו.

"מה שקורה בכדורגל הברזילאי הוא שבעבר היו לנו שחקנים שהיו כובשים המון שערים באירופה ושהיו מושכים המון עניין, אבל כבר אין לנו שחקנים כאלה בימינו. פעם היו לנו כוכבים מרגשים כמו קראקה, רונאלדו או ריבאלדו, אבל היום מדינות כמו פורטוגל והולנד מייצרות שחקנים מהסגנון הזה. אין לנו שחקנים שעושים 'גלים אמיתיים' בעולם, יש לנו רק את ניימאר כרגע. זה מצב מאוד מטריד עבור הכדורגל הברזילאי, אבל אנחנו צריכים להיות סבלניים ולהישאר רגועים".

* עוד בדרום אמריקה: מאמן נבחרת ארגנטינה, טאטה מרטינו, הכריז על הסגל שייצא לצמד משחקי ההכנה בארצות הברית, מול אל סלבדור ומול אקוודור, בסוף החודש. השם המפתיע מכולם הוא זה של מקסי רודריגס הוותיק בן ה-34, שמשחק כיום בניואלס אולד בויס, קבוצתו המיתולוגית של מרטינו. מי שנעדר מהרשימה הוא פרננדו גאגו, קשר בוקה, שנפצע בשבת במשחק מול דפנסה אי חוסטיסיה. את ההתקפה מרכיבים לאבצי, אגוארו, היגואין, מסי וטבס, ששוב זומן ובקישור ניתן למצוא בין היתר את פאסטורה ודי מריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully