וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דג'וקוביץ' בשמינית הגמר, שראפובה גברה על אזרנקה

המדורג 1בעולם גבר על ראמוס 5:7, 3:6 ויתמודד בשלב הבא נגד ג'ון איזנר. פרר הפסיד לאוסטרלי ברנרד טומיץ' 7:5, 6:4. הרוסייה ניצחה 4:6, 3:6 את הבלארוסית ותתמודד נגד פנטה ברבע הגמר

נובאק דג'וקוביץ'. AP
הזיע לא מעט בדרך לשמינית הגמר. דג'וקוביץ'/AP

טורניר אינדיאן וולס בקליפורניה נכנס לקצב, ולפנות בוקר (שלישי) המדורג 1 בעולם נובאק דג'וקוביץ' עלה לשמינית הגמר לאחר שגבר על הספרדי אלברט ראמוס בתוצאה 5:7, 3:6 בתוך 1:26 שעות. נולה איבד את ההגשה ליריבו במשחקון הראשון של המערכה הראשונה, אבל התעשת בהמשך עם שתי שבירות שהעלו אותו ל-3:5. ראמוס שבר שוב והשווה ל-5:5 אבל אז הסרבי שבר במשחקון ה-12 ומנע שובר שוויון בדרך ל-5:7 במערכה הראשונה. המערכה השנייה הייתה קלה יותר לדג'וקוביץ', שניצל שבירה אחת במשחקון השמיני כדי לרשום 3:6 ו-0:2 חלק מבערכות. בסיבוב הבא יתמודד דג'וקוביץ' נגד האמריקאי ג'ון איזנר, המדורג 18 בטורניר, לאחר שזה גבר על הדרום אפריקאי קווין אנדרסון 6:7, 2:6.

דויד פרר, המדורג 8 בטורניר, הודח על ידי האוסטרלי הצעיר ברנרד טומיץ' (32 בטורניר) אחרי שהפסיד לו 7:5, 6:4. טומיץ' יתמודד בשלב הבא נגד בן ארצו תנאקיס קוקינאקיס, שניצח את הארגנטינאי חואן מונאקו 2:6, 7:5, 6:7 בתום מותחן.

מריה שראפובה. AP
ניצחון מרשים על אזרנקה. שראפובה/AP

אצל הנשים היו כמה מאבקים מרתקים, והמשחק המסקרן מכולם הפגיש את מריה שראפובה עם ויקטוריה אזרנקה. המערכה הראשונה ארכה 1:08 ובסיומה שראפובה ניצחה 4:6 בזכות שבירה במשחקון העשירי. במערכה השנייה שראפובה שברה פעמיים ועלתה ל-1:5, הבלארוסית הצילחה לצמק בשבירה אך לא יותר ושראפובה השלימה 3:6 ועלייה לרבע הגמר. שראפובה, המדורגת 2 בטורניר, תתמודד בשלב הבא נגד האיטלקייה פלאביה פנטה, שגברה על האוסטרלית סמנתה סטוסור 4:6, 2:6.

אנה איבנוביץ' סיימה את דרכה בטורניר אחרי שהפסידה 6:2, 5:7, 6:2 לצרפתייה קרולין גרסיה. מי שמחכה לגרסיה בסיבוב הבא היא סבין ליזיקי הגרמנייה, שגברה על שרה אראני 4:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully