וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "צריך לזכור איפה אנחנו משחקים ומה הקהל דורש מאיתנו"

17.3.2015 / 9:40

הפועל תל אביב רשמה הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, הקפטן שולח מסר לשחקנים האחרים. על מחאת האוהדים נגד הרשעת המועדון בגלל השירים נגד שמעון מזרחי: "יכול להבין את הקהל"

one

הפועל תל אביב פתחה אמש (שני) את הסיבוב השלישי בליגת העל ברגל שמאל כשהפסידה בביתה 93:83 למכבי חיפה. ההפסד היה הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים של האדומים, שנותרו במקום הרביעי בטבלה, אך ההרגשה היא כי הקבוצה מתקשה לסיים משחקים. דיז'ון תומפסון ערך הופעת בכורה פושרת בהפועל עם 9 נקודות, בעוד דוראנד סקוט הצטיין עם 23 נקודות. בסביבת הקבוצה ביקרו את משחק ההגנה של האדומים, שהתפרקו ברבע האחרון כשספגו 30 נקודות מחיפה.

"בגדול משחק ההגנה שלנו לא היה טוב והפסיד לנו את המשחק", אמר הקפטן מתן נאור לאחר המשחק, "בחלקים מסוימים של המשחק היינו פה מבחינת אגרסיביות ורצון אבל ברגעים ובמהלכים מסוימים בעיקר בצד ההגנתי פתאום לא היינו שם. אני רוצה להאמין שיש מספיק זמן עדיין להגיע במומנטום חיובי לסוף. לא כיף להפסיד משחק, בטח לא שניים ברצף, אבל אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו ולזכור טוב איפה אנחנו משחקים ומה הקהל הזה דורש מאיתנו ולמצוא את הדרך להתרומם".

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
"אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו". נאור/ברני ארדוב

לפני המשחק ערך הקהל האדום מחאה נגד הרשעתו בשירים נגד שמעון מזרחי. אוהדי הפועל הניפו שלטים עם שמות הדיינים שהרשיעו אותם ושמות המשקיפים שדיווחו על השירים, כשלרשימה נוסף השלט, "המשת"פים של שמעון מזרחי". בנוסף שרו האוהדים במשך מספר דקות את השיר "שמעון מזרחי תתאבד כבר", כשבמקביל כרוז הקבוצה מבקש מהם להפסיק לעשות זאת, כפי שהתבקשו האדומים. בהפועל מעריכים כי המשקיף יציין את התנהלות הכרוז וייתכן כי הקבוצה לא תעמוד לדין על כך.

"זה לא התפקיד שלי להתעסק בזה, בטח כשיש הנהלה שמתעסקת בזה בדרך מסוימת", התייחס נאור לשירים נגד מזרחי, "מה שעשו היום מבחינת הכרוז, זה היה הרצון והבקשה של האיגוד. שוב, לא מתפקידי לדבר על זה, אנחנו כשחקנים תמיד אוהבים שמעודדים אותנו קודם כל, ואת זה תמיד אני אומר לקהל, ואני אמשיך להגיד את זה כי זה נותן לנו את האנרגיות. מצד שני, אני יכול להבין את הקהל מבחינת האיפה ואיפה שעושים וזה מה שקורה. ממה שאני יודע יש גם הליך אזרחי בעניין ובית המשפט יחליט מה מותר ומה אסור לשיר".

מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב בחוץ בתוצאה 83:93

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
"אני יכול להבין את הקהל מבחינת האיפה ואיפה שעושים"/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully