וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:1 לליברפול על סוונסי, רדינג העפילה לחצי גמר הגביע

ניצחון חמישי ברציפות לסקאוזרס בליגה, הפער ממנצ'סטר סיטי השנייה עומד על ארבע נקודות. הנדרסון כבש בעזרתה של אלילת המזל (68), ג'רארד חזר לשחק. רדינג תפגוש את ארסנל לאחר שניצחה 0:3 את ברדפורד

שחקן ליברפול, סטיבן ג'רארד. רויטרס
חזר לשחק. סטיבן ג'רארד/רויטרס

ליברפול המשיכה הערב (שני) בכושר הטוב שבו היא נמצאת במסגרת הליגה, כשרשמה ניצחון חמישי ברציפות, הפעם 0:1 בחוץ על סוונסי, במסגרת המחזור ה-29 בפרמיירליג. הסקאוזטרס העלו את מאזנם בליגה ל-54 נקודות, שתיים פחות ממנצ'סטר יונייטד הרביעית, שלוש מארסנל השלישית וארבע ממנצ'סטר סיטי השנייה. את השער היחידי במשחק כבש הקשר ג'ורדן הנדרסון בדקה ה-68, בעזרת הרבה מאוד מזל. כדור שבעט לוקאש פביאנסקי, בניסיון להרחיק, פגע בהנדרסון ונכנס לרשת. הקפטן האגדי של ליברפול, סטיבן ג'רארד, נכנס כמחליף בדקה ה-64 וזכה לדקות ראשונות בליגה מאז ה-10 בפברואר. האדומים יפגשו במחזור הבא את מנצ'סטר יונייטד, סוונסי, שרשמה הפסד שני ברציפות, תפגוש את אסטון וילה המתאוששת.

רדינג העפילה לחצי גמר הגביע האנגלי, לאחר שניצחה 0:3 את ברדפורד במשחק השני שנערך בין השתיים, אחרי שהמשחק הראשון הסתיים ב-0:0. רדינג, שנמצאת בתחתית הצ'מפיונשיפ, עלתה ליתרון כבר אחרי שש דקות מול יריבתה מליג 1, לאחר שהאל רובסון קאלו מצא את הרשת. שלוש דקות מאוחר יותר גארת' מקלירי הכפיל את התוצאה ובדקה ה-68 ג'יימי מקי הוסיף את השלישי בדרך לשלב חצי הגמר. פליפה מוראיס הפורטוגלי של ברדפורד הורחק בדקה ה-62, אך זה כבר היה מאוחר מדי עבור ברדפורד, שתישאר רק עם המחמאות. רדינג תפגוש בחצי הגמר את ארסנל.

שחקני רדינג חוגגים. GettyImages
שחקני רדינג חוגגים עלייה לחצי הגמר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully