וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי: "אנחנו לומדים לקח בדרך הקשה, אבל לפחות לומדים"

16.3.2015 / 23:14

קפטן מכבי חיפה היה מרוצה מהניצחון השני ברציפות של קבוצתו, 83:93 על הפועל תל אביב: "ננסה להפתיע בהמשך". הדר: "תלויים בזרים שלנו". קטש: "היינו יותר מדי נינוחים"

מאמן הפועל תל אביב, עודד קטש. ניב אהרונסון
הפועל תל אביב עם הפסד שני ברציפות. עודד קטש/ניב אהרונסון

מכבי חיפה רשמה הערב (שני) ניצחון שני ברציפות, 83:93 על הפועל תל אביב, בזכות ריצת 4:17. בזכות הניצחון, הירוקים, שהשלימו ניצחון שני העונה על האדומים, התרחקו מהתחתית. אייק אפוואיבו ורנה רוז'ו בלטו אצל המנצחת עם 20 נקודות כל אחד. מנגד, אצל הפועל תל אביב, לה היה זה הפסד שני ברציפות, קלע דוראנד סקוט 23 נקודות ודיז'ון תומפסון, בבכורה, הוסיף תשע משלו.

"אמרתי לשחקנים דקה לסיום שאף אחד לא ישכח את חצי הגמר כשהמשחק היה ביד שלנו", אמר דגן יבזורי, "אנחנו לומדים לקח בדרך הקשה, אבל לפחות לומדים. היה כיף, לנצח בכל מקום זה כיף. אנחנו ננסה להתברג במקום הכי גבוה שאנחנו יכולים, ואחרי זה ננסה לחלום ולהפתיע. בשביל זה אנחנו צריכים לנצח בעוד הרבה משחקים ולעבוד קשה". המאמן רמי הדר הוסיף: "מדובר בניצחון משמעותי מאוד. אנחנו תלויים בזרים שלנו, ולשמחתי הם הגיעו למשחק".

מנגד, אמר המאמן המאוכזב, עודד קטש: "אני לא מעוניין לדבר על שיפוט. הפסדנו כי לא היה לנו את הקילר אינסטינקט הנכון. הובלנו כל המשחק 4-6 הפרש, היו לנו כמה מצבים לגמור את המשחק והיינו יותר מדי נינוחים. אין משחקים קלים בליגה, יש קבוצות טובות מלמעלה עד למטה. אנחנו לא בכושר הכי טוב שלנו, לקחנו בחשבון שכשמצרפים שחקן זה יכול קצת לשנות ואין לי שום בעיה עם ההופעה של דיז'ון. לא חושב שלאולם יש השפעה, זה לא רלוונטי לדבר על זה, אנחנו יכולים להראות הרבה יותר. אני תמיד מוטרד, זאת העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully