וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: א.ס. רמת השרון ניצחה 29:31 את מכבי תל אביב

הקבוצה המפתיעה ניצחה את האלופה במחזור הסיום של העונה הסדירה ועלתה זמנית למקום השני. תיקו או ניצחון של הפועל ראשון לציון בדרבי יחזיר אותה למקום השני לקראת פתיחת סדרות רבע גמר הפלייאוף

שחקני א.ס רמת השרון בכדוריד. עמית שיסל איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
חגיגה בכחול. שחקני רמת השרון/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל איגוד הכדוריד

המחזור ה-22 והאחרון בליגת העל בכדוריד נפתח הערב (שני), עם ניצחון 29:31 של א.ס רמת השרון על האלופה מכבי תל אביב. בעקבות הניצחון, רמת השרון (31 נק') עולה זמנית למקום השני, ומקדימה את הפועל ראשון לציון (שלישית) ואת מכבי תל אביב שמסיימת את הליגה הסדירה במקום הרביעי (30 נק' כל אחת).

תיקו ו/או ניצחון של הפועל ראשון לציון ביום שישי בדרבי מול מכבי ראשון לציון, שכבר הבטיחה את המקום הראשון, יחזיר אותה למקום השני ויעניק לה את יתרון הביתיות לסדרות רבע וחצי גמר הפליאוף. סדרות הפליאוף יחלו ביום שני הבא.

רמת השרון, שנמצאת בתקופה נהדרת ותשחק בסוף השבוע בנורבגיה ברבע גמר גביע האתגר האירופי, פתחה טוב יותר, והוליכה 6:8 בדקה ה-15, וגם ידעה לרדת ביתרון של שער להפסקה – 13:14. גם במחצית השנייה נמשך המשחק הצמוד, עד שבדקה ה-52 רמת השרון ברחה ל-20:24 (עמית גל ואובראד ראדולוביץ' היו הבולטים).

האלופה חזרה ל-29:29 בדקת הסיום, אבל רמת השרון ידעה לקחת את הניצחון עם שער של גלורי אופור ואחד נוסף של טונדיי עבדול ראשיד במתפרצת, שהחל מחסימה של דניאל שקלים. באופן הזה, הקבוצה שמודרכת על ידי ראובן יוספולסקי משלימה סיבוב שני מרשים ביותר, שכולל ניצחונות על מכבי תל אביב ועל שתי הראשוניות.

מאמן רמת השרון ראובן יוספולסקי: "זה היה משחק הקרבה בלתי רגיל, והוא משלים חודש באמת ענק עבורנו שבו ניצחנו את שלוש הגדולות. כמובן שזה מחמיא, וזו פעם ראשונה שזה קורה לנו, ממש כמו שפתאום אנחנו לומדים לנצח במשחקים צמודים וחשובים קבוצות גדולות מאיתנו. זה כיף, וזה ההבדל בין לצאת עם מפח נפש והרגשת פספוס, לבין לא לפספס. איך אני מסביר את השינוי? יש לנו הבנה מאוד גדולה בינינו, למדנו לעבוד אחד עם השני, וזה כיף גדול. הלילה נשמח את העלייה למקום השני שזה עוד דבר שלא חווינו, ומיד נתחיל בהכנות לקראת המשחקים בנורבגיה".

כבשו לרמת השרון: עמית גל ואובראד ראדולוביץ' 7 כ"א, טונדיי עבדול-ראשיד ואלכס סיצ''נקו 5 כ"א, דניאל שקלים 4, גלורי אופור 2, אמיר דן 1. עצירות שוער: בויאן ליובסיץ' 13 מ-42.

כבשו למכבי תל אביב: בויאן בוטוליה 13 שערים, אוריאן ליפץ 4, מילאן מירקוביץ' 3, עומר דבדה, ורנר סטרידום ועידו טוראל 2 כ"א, סער חלפון, בר מסורי ו-ולדי קופמן 1 כ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully