וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטה חדשה ומנצחת? "קליבלנד טובה יותר כשלברון מוליך כדור"

לברון מתפקד לאחרונה יותר ויותר כמנהל המשחק, וג'יי אר סמית' סבור שהקאבס קטלניים כשאירווינג הוא המוציא לפועל. אירווינג: "סומכים על לברון שייקח את ההחלטה שהוא חושב שהיא נכונה"

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס עם לברון ג'יימס. AP
"האם לא עדיף לקליבלנד להמשיך לשחק ככה, כשאירווינג הוא הסקורר וג'יימס מסדר לו ולאחרים מצבי קליעה"/AP

כשלברון ג'יימס אמר מוקדם יותר העונה שהוא לא צריך לשאול אף אחד כדי לקחת כדור ולנהל את המשחק, רבים ראו בזה סימן לכך שדיוויד בלאט אולי מאבד את חדר ההלבשה שלו, אבל מאז הקבוצה התגברה על המשבר, רשמה רצף ניצחונות מרשים, והתבססה במקום השני במזרח. מי שעקב אחרי משחקיה של קליבלנד ראה לא פעם את לברון מנהל את ההתקפה, כשקיירי אירווינג משמש מוציא לפועל. היפוך התפקידים הזה סייע לאירווינג להציג מספרים מצוינים. הגארד רשם שיא קריירה של 57 נקודות מול הספרס, וגם הלילה, בניצחון על אורלנדו, להט עם 33 נקודות, כש-30 מהן קלע בשלושת הרבעים הראשונים. "השאלה היא האם לא עדיף לקליבלנד להמשיך לשחק ככה, כשאירווינג הוא הסקורר וג'יימס מסדר לו ולאחרים מצבי קליעה?", תהו בתקשורת באוהיו. אם זה תלוי בשחקניו של בלאט, הרי שמבחינתם השינוי הזה מבורך.

בתקופה האחרונה קליבלנד רשמה ארבעה ניצחונות רצופים, ניצחה7 מ-10 משחקיהם האחרונים, ומתוך 30 המשחקים האחרונים ניצחה ב-24. לברון סיים מול אורלנדו עם 13 אסיסטים, היו לו 12 משחקים בהם רשם לפחות 10 אסיסטים, והוא רושם בממוצע העונה 7.4 אסיסטים למשחק. בחודש מרץ עד כה לברון רשם 8.4 אסיסטים למשחק, וכשהוא מנהל את המשחק האחרים פורחים. ג'יי אר סמית' טוען שלדעתו "הקאבס טובים יותר כשלברון מוליך כדור, כשאנחנו משחקים ככה יותר קל לנו. כשאנחנו משחקים טוב כולם תוקפים. יש לנו מספיק כישרון לייצר לעצמנו מצבים, אבל אם אנחנו מייצרים מצבים לחברים המשחק הופך קל יותר".

גם אירווינג מרוצה מכך. "כשלברון מוביל כדור אז ברור שהוא ייקח את ההחלטה שהוא חושב שהיא הכי נכונה לאותו מצב, אנחנו סומכים עליו", אמר אירווינג, "אנחנו רק צריכים להיות מוכנים לקבל כדור ולשים אותו בפנים".

גם לברון אוהב שהכדור בידיים שלו והוא זה שמקבל את ההחלטות. "אני רוצה לשים את הכדור במקום הנכון, לא תמיד זה עובד טוב, אבל אני גאה בזה שאני יכול לשים את הכדור בידיים של החברים שלי בדיוק מתי שצריך", אמר קינג ג'יימס.

קליבלנד שייטה ל-108:123 באורלנדו, 33 נקודות לאירווינג

לברון ג'יימס, דיוויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. AP
ללברון ממוצע של 7.4 אסיסטים למשחק העונה, במרץ הוא עלה ל-8.4 למשחק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully