וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאס פוייט פוטר מסנדרלנד, דיק אדבוקט מועמד להחליפו

התבוסה 4:0 לאסטון וילה ביום שבת, שמה את החותמת על סיום דרכו של האורוגוואי בקבוצה מצפון-מזרח אנגליה. ההולנדי בן ה-67 כבר מנהל מו"מ, אם יחתום זו תהיה התחנה ה-19 שלו

one

גאס פוייט פוטר היום (שני) מאימון סנדרלנד אחרי 17 חודשים בתפקיד. אחרי התבוסה הביתית 4:0 לאסטון וילה בשבת, לכולם באנגליה, כולל לאורוגוואי עצמו, היה ברור שדרכו במועדון הסתיימה. הבוקר כבר מיהרו לדווח ב"טיימס" שבמועדון התקבלה החלטה סופית להיפרד ממנו, אבל הצעד הרשמי נעשה בשעות הצהריים שעון אנגליה.

בסנדרלנד החליטו לאחרונה להיפרד מפוייט בסוף העונה, אבל רצף של תוצאות לא טובות והידרדרות למקום ה-17, מרחק נקודה בלבד מהקו האדום, גרמה להנהלה של "החתולים השחורים" להקדים את התכניות. ביום שבת, אחרי שהקבוצה ספגה רביעייה כבר במחצית הראשונה, כ-20 אלף אוהדים נטשו בזעם את יציעי סטדיום אוף לייט. אחדים אף פרצו לכר הדשא וניסו לתקוף את המאמן.

המחליף עדיין לא נבחר, אבל סנדרלנד כבר מנהלת מגעים על דיק אדבוקט הוותיק. ההולנדי בן ה-67 פנוי אחרי שהוא עזב לפני כמה חודשים את עבודתו כמאמן נבחרת סרביה. אם הוא יחתום, סנדרלנד תהיה התחנה ה-19 בקריירת האימון הארוכה שלו.

מאמן סנדרלנד, גאס פוייט. GettyImages
כולם הבינו שזה הסוף. פוייט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully