וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליאני ייפגש עם נשיא אמפולי, סארי מתקרב לאימון מילאן?

באיטליה מספרים שסגן נשיא הרוסונרי יבקש מנשיא אמפולי להתחיל לנהל מגעים עם המאמן. במילאנלו רוצים שהוא יגיע בקיץ במקום אינזאגי. גם ורדי, ואלדיפיורי וסאפונרה על הפרק

מאמן אמפולי, מאוריציו סארי. GettyImages
בדרך לג'וב חלומי? סארי/GettyImages

כמה כלי תקשורת גדולים באיטליה מדווחים היום (שני) שסגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, ייפגש היום עם נשיא אמפולי פבריציו קורסי, במטרה לדון על כמה שחקנים לסן סירו ובראש בראשונה על מעבר של המאמן מאוריציו סארי.

בימים האחרונים חזרו ועלו דיווחים על העניין שמילאן מגלה במאמן בן ה-56 ויו"ר אמפולי, מרצ'לו קרלי, אמר בסוף השבוע ש"מבחינתנו הדברים ברורים, אם מילאן תרצה את מר סארי, לא נעמוד בדרכו. אם אתה אוהב ציפור והיא רוצה לעוף, אתה צריך לאפשר לה לעוף". על פי הדיווחים, גליאני ינסה לקדם את המהלך הערב. על הפרק עומד מעבר של סארי למילאנלו בקיץ, במקומו של פיליפו אינזאגי שיפוטר.

סארי מאמן את אמפולי מאז עונת 2012-13. בעונה שעברה הוא הוליך את הקבוצה הטוסקנית לעלייה לסרייה א' וכעת היא מדורגת במקום ה-15 בטבלה. זו עונת הבכורה שלו בליגה הבכירה ולפני כן הוא אימן קבוצות מליגות נמוכות יותר. מלבדו מילאן גם מתעניינת בכמה שחקנים של אמפולי, ביניהם מירקו ואלדיפיורי, ריקרדו סאפונרה (שלמעשה מילאן מחזיקה במחצית מכרטיס השחקן שלו) וסימונה ורדי (מחצית מהכרטיס שלו שייך לטורינו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully