וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן טיילור: "נהריה הם החתול השחור שלנו, וזה מתסכל במיוחד"

אכזבה רבה בהפועל חולון אחרי ההפסד השלישי העונה לקבוצה מעין שרה. הגארד, שהחטיא זריקת עונשין גורלית בסיום פרגן לרוברט רותבארט: "הוכיח שהוא שחקן גדול"

one

הפועל חולון פתחה אמש (ראשון) את הסיבוב השלישי בליגת העל ברגל שמאל עם הפסד ביתי 80:79 לעירוני נהריה. הקבוצה של אלעד חסין, בתסריט כמעט זהה למשחק בין הקבוצות בסיבוב השני באולם הפחים, שמטה יתרון בתחילת הרבע הרביעי, כשבמצב של 78:78, נשלח במפתיע ג'ורדן טיילור אל קו העונשין וקלע רק זריקה אחת. נהריה הלכה למארק ליונס שהחטיא, אך רוברט רותבארט היה שם כדי לתקן ולתת לקבוצה הצפונית ניצחון שלישי בשלושה משחקים על חולון.

שחקני הפועל חולון. מגד גוזני
יישארו במקום השלישי בתום המחזור. שחקני הפועל חולון/מגד גוזני

"מאיפה שאני בא כשאתה מוביל אתה לא חושב על לעשות פאול, אתה צריך לסמוך על ההגנה שלך היינו צריכים לקחת את הריבאונד ולנצח", סיפר טיילור, שגם במשחק הקודם בין הקבוצות פספס זריקה חשובה בשניות הסיום, "צריך לתת הרבה קרדיט לנהריה, רות'בארט לקח ריבאונדים מצוינים ועשה להם את המשחק, כמו בשני המשחקים הקודמים. הצלחנו לעצור אותו בתחילת המשחק אבל גם אתמול הוא הוכיח שהוא שחקן גדול וניצח עבורם את המשחק. אין ספק שזה מתסכל ואנחנו צריכים לעבוד טוב יותר. נהריה איכשהו הם החתול השחור שלנו זה בהחלט מתסכל במיוחד אחרי ההפסד של ירושלים והלכנו אחורה במקום קדימה, אבל יש עוד דרך ארוכה ואנחנו נקווה לנצל נכון את ההזדמנויות האחרות שלנו".

חולון תשמור על המקום השלישי בטבלה ללא כל קשר לתוצאת המשחק הערב בין הפועל תל אביב למכבי חיפה. הסגולים יצאו בשבוע הבא למשחק חוץ באשדוד ולאחר מכן מצפה להם רצף קשה של משחקים שכולל את מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully