וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "זה היה רגע מפחיד". בלאט: "הוא מצא אנשים פנויים בשורה 8"

כוכב קליבלנד הודה שחשש כשעיקם את הברך, מאמנו החמיא למסירות שחילק: "הוא קיבל החלטות נהדרות, ומצא שחקנים בדיוק ברגע הנכון לזריקה", והסביר את השינוי אחרי פתיחת המשחק הרעה באורלנדו בדרך לניצחון הקליל

אימן שאמפרט שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
בלי בעיות. אימן שאמפרט/AP

קליבלנד נשמה לרווחה הבוקר (שני) כשגילתה שהפציעה ממנה סבל לברון ג'יימס במהלך הניצחון 108:123 באורלנדו לא חמורה. כוכב הקאבלירס עיקם את הברך במהלך הרבע השלישי אך נותר על הפרקט והיה שותף להכרעת המשחק ברבע הרביעי, כשכעת למרות שהאבחנה הראשונית לא מצביעה על פגיעה משמעותית, הוא עשוי לקבל מנוחה לצרכי השגחה מהמשחק הבא, במיאמי מול חבריו לשעבר, שייערך כבר הלילה (2:00, 5+ לייב).

למרות הכאבים לברון רשם משחק טוב עם 21 נקודות ו-13 אסיסטים, בעוד שקיירי אירווינג המשיך לצלוף ולצלוף בדרך ל-33 נקודות באחוזים נפלאים (12 מ-15 מהשדה). שני הכוכבים השכיחו את היעדרו של קווין לאב, שקיבל מנוחה להרגעת גבו הכואב, וההפסד של טורונטו לפורלנד איפשר לקבוצה של דיוויד בלאט לברוח לפער של שלושה משחקים מהקנדים במקום השני במזרח.

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס מול לוק רידנאור שחקן אורלנדו מג'יק. AP
אחלה הדרן. קיירי אירווינג/AP

מספרי המשחק

* בשלושת המשחקים האחרונים, כולם ניצחונות חוץ, אירווינג קולע 37.3 נקודות למשחק ב-63.3% מהשדה, כולל 13 מ-15 מחוץ לקשת, ו-23 מ-26 מקו העונשין.

* אירווינג מדורג כעת תשיעי ברשימת מלך הסלים עם ממוצע של 22.2 נקודות למשחק, ושלישי מבין הרכזים כשלפניו נמצאים המועמדים לתואר ה-MVP ראסל ווסטברוק (ראשון) וסטפן קרי (שישי). אחריו מדורגים דמיאן לילארד (11), כריס פול (18) וקייל לאורי (19).

* לברון קלע בדאבל פיגרס במשחקו ה-628 ברציפות - הרצף השלישי באורכו בתולדות ה-NBA.

* זה היה משחקו השמיני העונה של לברון עם מעל 20 נקודות ו-10 אסיסטים, אחרי שבעונה שעברה כולה הוא עשה זאת שש פעמים.

עוד באותו נושא

קליבלנד שייטה ל-108:123 באורלנדו, 33 נקודות לאירווינג

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
הניעור ברבע הראשון הצליח. דיוויד בלאט/AP

התגובות

דיוויד בלאט אמר בסיום: "התחלנו את המשחק קצת ברישול, ולאורלנדו היו 11 ריבאונדים בהתקפה ב-8 או 9 הדקות הראשונות, שזו סטטיסטיקה מדהימה, ואני חשב שהיו להם 6 בשאר המשחק. דיברנו על זה בפסק הזמן, ביצענו חילופים שהכניסו שחקנים ששיחקו עם קצת יותר אנרגיה, ואז החזרנו את שחקני החמישייה שכבר היו יותר מפוקסים, ואז השתלטנו על המשחק".

על 13 האסיסטים של לברון אמר בלאט: "היה נדמה שלברון מסר לכל מי שהיה באולם היום, כאילו שהוא מצא אנשים חופשיים בשורה השמינית... הוא מצא שחקנים בדיוק ברגע הנכון לזריקה, והיה נדמה שהם קלעו את כל הזריקות. קלענו באחוז אדיר לשלוש בזכות הדיוק הזה, והוא קיבל החלטות נהדרות".

על 33 הנקודות של אירווינג, אחרי הצגת 57 הנקודות שלו מול הספרס, אמר בלאט: "שאלו אותי לפני המשחק מה עושים כהדרן אחרי משחק כזה, ולא הייתה לי תשובה טובה. אבל 33 נקודות ב-12 מ-15 מהשדה ב-34 דקות זה הדרן די טוב. והוא שיחק נכון, שזה הדבר החשוב ביותר. הנקודות לא חשובות כמו העובדה שהוא מרוכז ואגרסיבי התקפית ונחוש הגנתית. מה שהוא עשה די ראוי להערצה".

לברון ג'יימס התייחס לפציעתו ואמר: "זה היה רגע מפחיד בשבילי, כי לא הצלחתי לחלץ את הרגל שלי. הצלחתי להמשיך ולשחק, ונראה איך ארגיש מחר ואיך נמשיך מכאן. לא הייתה לי נפילה כזו הרבה מאוד זמן, והעובדה שהייתי יכול להמשיך נובעת מהאימונים שלי ומהגישה שלי מחוץ למגרש. שמחתי שיכולתי להישאר על הפרקט עם חבריי לקבוצה".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
שמח שהצליח לסיים את המשחק. לברון ג'יימס/AP

מה אמרו בתקשורת

כריס פידור מ-"נורת'איסט אוהיו מדיה גרופ" כתב: "אין הרבה סיבות לכעוס על ניצחון ב-15 הפרש בחוץ, אבל ברור שבלאט לא יכול להיות מרוצה מממשחק ההגנה שקבוצתו הציגה. המג'יק החזיקו לפני המשחק בהתקפה החמישית הכי גרועה בליגה עם 95.6 נקודות למשחק, ונגד הקאבס הם קלעו 108 נקודות - הנתון השישי הכי גבוה שלהם העונה. הם התעלו על הממוצע העונתי שלהם בנקודות, אחוזים מהשדה, ריבאונדים, אסיסטים ושלשות. הקאבס דיברו הרבה העונה על איך שההגנה שלהם יוצרת התקפה, אבל זה לא היה המקרה הפעם. היתרון של קליבלנד בכישרון ניצח את המשחק, ובפלייאוף זה לא תמיד יעבוד. בחודש האחרון הקאבס ספגו שמונה פעמים מעל 30 נקודות ברבע בודד, והם סופגים 101 נקודות למשחק במהלך מרץ".

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "זה היה ניצחון די שיטתי במשחק בו הקאבס לא באמת אותגרו. כרגע הקבוצה די מעבירה זמן עד הפלייאוף, כשהמטרה של 14 המשחקים הנותרים היא להישאר חדים ולהישאר בריאים, ולכן בין היתר לאב זכה למנוחה למרות שעברו יומיים מאז המשחק הקודם. היתרון בן שלושה משחקים על פני טורונטו מבטיח שבהתחשב בכך שלא תגיע קריסה בקרוב, למשחקי העונה הרגילה המאוחרים מול הבולס והוויזארדס לא תהיה משמעות אמיתית. המשחקים המעניינים יהיו מול אינדיאנה ומילווקי, שהן יריבות אפשריות בסיבוב הראשון, ומול ממפיס, שלדעתי תגיע לגמר מהמערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully