וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עמד מאחורי ההחלטה של בן זקן לשנות את השם ל"הפועל אשדוד"?

16.3.2015 / 9:05

הבעלים זעם כשגילה שהמחאה של האוהדים הייתה מאורגנת. בכל מקרה הקבוצה תמשיך להיקרא רשמית מ.ס ולא הפועל. במועדון אמרו: "גם ככה הכול כאן כבוי, אולי קצת אקשן יעיר את הקבוצה"

one

ההחלטה של ג'קי בן זקן לשנות את השם של מ.ס אשדוד להפועל אשדוד, לא הייתה שליפה מהמותן. כבר מספר שבועות שהדבר עובר במוחו וזאת לאור העובדה כי לאחרונה התרבו האוהדים באשדוד שביקשו להתפלג ממ.ס אשדוד ולהקים קבוצה בשם הפועל אשדוד בליגה ג'.

אלא שהרעיון קיבל תוקף רק שלשום בלילה, בסיום המשחק מול מכבי נתניה, אחרי שהגיעו אל בן זקן ידיעות לפיהן אותם עשרות אוהדים שקראו לאורך כל המשחק 'עירוניה, עירוניה', נפגשו ביום שישי בצהריים בצורה מסודרת ומאורגנת באחד החופים באשדוד ושם תכננו את המחאה. בן זקן גם כעס אחרי ששמע שאחד מאלה שנכחו במפגש היה רפי אספורמס, מי שהיה בעבר יו"ר עירוני אשדוד, כשהקבוצות בעיר עוד לא אוחדו למ.ס אשדוד.

בכל אופן, בן זקן לא נרגע אתמול ולא זנח את הרעיון שלו. בעידודו הנמרץ, נבחרו כבר אתמול שתי חולצות אדומות מאחת מחברות הביגוד וההנעלה שעובדות מול הקבוצות, ובהמשך השבוע ייקבע היכן ואיך ימוקם הלוגו של 'הפועל אשדוד' על החולצות והמכנסיים. ברישומי ההתאחדות, בטפסי הטוטו והווינר ובכל מקום אחר, תמשיך הקבוצה להיקרא מ.ס עירוני אשדוד, אבל בן זקן יוכל להדפיס מה שירצה על החולצות עצמן.

בקבוצה היו כאלה שדווקא העריכו שהמהלך האחרון יכול לעשות קצת טוב לשחקנים. הטענות כאילו המלחמה הנוכחית של בן זקן, רק תסית את תשומת הלב מהמצב הקשה של הקבוצה, מה שעלול להיגמר בירידת ליגה, נהדפו בטענה אחרת.

"אולי זה מה שיעיר כאן את כל העסק", אמר גורם בכיר במועדון. "גם כך הכול היה כאן כבוי לאחרונה והקבוצה רק הפסידה ואיבדה נקודות, אז מה יכול להזיק קצת שינוי וקצת אקשן? אדרבא, פתאום השחקנים רואים שיש עניין סביב הקבוצה ושהתקשורת מתעסקת במה שקורה במועדון. אם בהפועל רעננה פיטרו מאמן, החזירו אותו והקבוצה יצאה לדרך חדשה, אז אולי במ.ס אשדוד, מה שישנה את הכל זו ההחלטה לשנות את שם המועדון".

הקבוצה קיבלה היום הודעה שהיא תעמוד לדין בסעיף של התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים.

ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
כבר נבחרו שתי חולצות אדומות חדשות לקבוצה. בן זקן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully