וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כריסטיאנו רונאלדו קילל את אוהדי ריאל מדריד?

הבלאנקוס חזרו לנצח שבוע לפני הקלאסיקו, אך בספרד עסוקים בשאלה: האם CR7 סינן מספר מילים לעבר האוהדים? וגם: התגובה של הכוכב הפורטוגלי לשער של גארת' בייל

ריאל מדריד לקחה אמש (ראשון) נשימה עמוקה בזכות הניצחון 0:2 על לבנטה, שהרגיע מעט את הרוחות במועדון אחרי כמה תוצאות לא טובות. בתום המחזור ה-27 הבלאנקוס עדיין במרחק נקודה מברצלונה וביום ראשון הבא כל העיניים יופנו לאצטדיון קמפ נואו, למשחק בין שתי היריבות המרות.

גארת' בייל שבר אתמול בצורת של תשעה משחקים ללא כיבוש, והבקיע צמד בדקות 18 ו-40. בתקופה האחרונה התעוררו שוב שמועות על כך שהוולשי עשוי לחזור לאנגליה בקיץ וב-BBC עלה אייטם שמספר על כך שהעיתון "מארקה" מתעמר בו. אתמול בייל חגג עם הידיים על האוזניים - בבחינת "אני לא מקשיב לביקורות".

בריאל מדריד היו מרוצים מכך שאיסקו לא ספג כרטיס צהוב שהיה מונע ממנו לשחק בשבוע הבא. לגבי טוני קרוס היה חשש דומה, אבל הוא כלל לא שותף אתמול. הגרמני אמור לפתוח בברצלונה.

שחקן ריאל מדריד, גארת' בייל. GettyImages
לא מקשיב לאף אחד. בייל/GettyImages

עם זאת, בריאל מודאגים מהתגובות של רונאלדו במהלך המשחק ואחריו. זה לא סוד שהפורטוגלי נעצר אחרי הכושר האדיר שבו היה לפני מספר חודשים, ומאז שזכה בתואר שחקן השנה החל לדעוך. אתמול הוא ירד לחדר ההלבשה מבלי להודות לקהל, וצילומי הטלוויזיה המחישו עד כמה הוא עצבני, כשאחרי השער של גארת' בייל הוא הגיב בכעס. רונאלדו בעט מספרת נהדרת שנהדפה מקו השער, ובייל היה זה שכבש מהריבאונד, בעוד רונאלדו לא רק שלא חגג את השער - אלא אף הניף יד בביטול. בנוסף, בספרד טוענים שרונאלדו קילל את אוהדי ריאל מדריד, כשקוראי שפתיים במדינה טענו שהוא אמר "לכו להזדיין" בין היתר. לצפייה בקטע.

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. AP
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד/AP

כמובן שהדבר לא התקבל בצורה חלקה, ורונאלדו ספג לא מעט ביקורת ברשתות החברתיות. הפרשן ושחקן העבר גארי ליניקר צייץ ש"התגובה הלחוצה והמדהימה של רונאלדו לשער של בייל היתה ביזארית ולא בריאה". לאחר מכן רונאלדו גם נראה מתוסכל כשהשער השני ניתן לבייל, שהסיט בעיטה שלו לרשת. "כריסטיאנו היה מאוד פעיל", אמר אנצ'לוטי על שחקנו, "הוא יצר את השער הראשון ואחר כך את השני. הוא לא כבש, אבל תרם הרבה".

גם פרשן "מארקה" אמליו מורטאלה התייחס לעצבנות של רונאלדו על המגרש. "הוא נראה סובל", כתב הפרשן על ההחמצות של כריסטיאנו ועל הבעות הפנים המתוסכלות לו, "הקלוז אפים מראים שהוא עצבני, אבל אם הוא יירגע, שמחת המשחק תחזור אליו. גם מתקופות כאלה לומדים ומתבגרים".

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. AP
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד/AP

במחצית השנייה ריאל מדריד לא הצליחה להגדיל את התוצאה והמאמן קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה. שיחקנו טוב, היינו אינטנסיביים ואיכותיים. במחצית השנייה היינו יותר רגועים, שיחקנו יותר לרוחב. המחצית הראשונה נתנה לי ביטחון, המחצית השנייה נתנה לי סיבות לדאגה".

קיילור נבאס שהגיע לסנטיאגו ברנבאו בקיץ אחרי מונדיאל פנטסטי במדי נבחרת קוסטה ריקה, פתח אתמול בין הקורות במקום איקר קסיאס. הדעה הרווחת היא שהאחרון יחזור להרכב בברצלונה, אבל אנצ'לוטי אמר אתמול: "אני כבר יודע מי ה-11 שישחקו בקמפ נואו. אני לא חושב שתהיינה הפתעות, למרות שיש לי התלבטויות בנוגע לעמדת השוער".

אנצ'לוטי סיכם: "בייל היה חדור מוטיבציה, הייתה לו יותר תשוקה. החזרה של מודריץ' וראמוס הייתה חשובה בגלל האיכות של לוקה והאופי של סרחיו. הקבוצה הייתה יותר מפוקסת. שיחקנו טוב בחלק מהמשחק, אבל ביום ראשון נצטרך לשחק טוב לאורך כל המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully