וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ביטון: "אנחנו מספיק חזקים כדי להיאבק על האליפות עד הסוף"

שמחה גדולה בבאר שבע לאחר העלייה למקום השני, המגן מקווה למעידה של מכבי תל אביב: "מחזיק אצבעות להפועל פתח תקוה". אלונה ברקת בטוויטר: "יוצאים עם חיוך ענק, רק שנמשיך בדרך הזו"

one

הפועל באר שבע חתמה אמש (ראשון) את העונה הסדירה של ליגת העל עם חיוך על הפנים, אחרי ניצחון ביתי 0:2 על בני סכנין שהקפיץ את הקבוצה למקום השני. אליניב ברדה כבש את שני השערים ושיפר את מאזנו בליגה לשבעה - כולם בווסרמיל. במגרש הביתי, אגב, צברה באר שבע 34 נקודות מתוך ה-39 האפשריות ובעיקר בזכות הביתיות היא מקדימה כעת את עירוני קרית שמונה.

גם הבעלים אלונה ברקת הייתה מרוצה ובחשבון הטוויטר שלה צייצה: "יוצאים מווסרמיל עם חיוך ענק!! רק שנמשיך בדרך הזו. שבוע נפלא לכולם".

הצרה היחידה במשחק נבעה מהכרטיס הצהוב החמישי שספג אובידיו הובאן, שיחמיץ בשל כך את משחק החוץ מול מכבי תל אביב בבלומפילד במחזור השני של הפלייאוף העליון. בדקה ה-76, כדי למנוע היעדרות של שחקן מפתח נוסף, בחר אלישע לוי להוציא את ג'ון אוגו שסחב גם הוא ארבעה צהובים.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שמחה גדולה מהעלייה למקום השני. אליניב ברדה/ברני ארדוב

המגן בן ביטון, שהיה מעורב בשני השערים של ברדה, אמר: "באנו מוכנים ונחושים מאוד כי ידענו מה המשמעות של לעמוד טוב ולנצח. אני שמח שנראינו טוב וגם השגנו את הנקודות. גם במחצית הראשונה היינו טובים והחזקנו בכדור, פשוט לא היינו יעילים. במחצית השנייה זה כבר בא לידי ביטוי והגענו ליותר מצבים".

באשר למאבק מול מכבי תל אביב ולציפייה בנגב שתמעד נגד הפועל פתח תקוה, אמר המגן: "אנחנו פחות מתעסקים בקבוצות אחרות אלא מסתכלים על עצמנו כי עשינו את העבודה שלנו וזה הכי חשוב. לא דיברתי עם גל אראל, אבל אני מחזיק לו ולהפועל פתח תקוה אצבעות ומקווה שיישארו בליגה, ואם זה יעזור לנו אז מעולה. אנחנו מנסים לעשות את העבודה שלנו ופחות מתייחסים למה שאומרים בתקשורת. אין לנו שליטה על זה. אנחנו מספיק חזקים כדי להיות במאבק האליפות עד הסוף. יש לנו קבוצה חזקה ויש עוד 10 משחקים".

ביטון, שכבר זומן לפני כן לנבחרת ישראל והפעם לא קיבל את הקריאה מאלי גוטמן, התייחס גם לנושא זה ואמר: "נבחרת זה חלום ומטרה עבורי, אבל יש מאמן שאני סומך עליו ומה שהוא רואה לנכון הוא עושה לטובת הנבחרת. אם יזמינו אותי אני אהיה יותר משמח, ואם לא אז אשאר אוהד של הנבחרת. כל אחד רוצה להיות בנבחרת, אבל אם לא זומנתי אני אעבוד קשה יותר כדי להיות ראוי לזימון בפעם הבאה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את בני סכנין

לכתבה המלאה
בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מחזיק אצבעות להפועל פתח תקוה. בן ביטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully