וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "נותן קרדיט לברק פלג, יש לו חלק גדול בניצחון"

גלבוע/גליל קטעה רצף של עשרה הפסדים עם ניצחון בנס ציונה, ומאמנה החדש פרגן לקודמו. חגאי על ניצחון נהריה בחולון: "אם בעוד חמישה מחזורים נישאר בליגה, נסתכל על הפלייאוף"

מלבד ניצחונה של מכבי תל אביב על הפועל אילת נערכו עוד שלושה משחקים במסגרת מחזור הפתיחה של הסיבוב השלישי בליגת העל. הפועל גלבוע/גליל ניצחה 71:72 בנס ציונה וקטעה רצף של עשרה הפסדים במשחק הבכורה של מאמנה החדש אריאל בית הלחמי על הקווים. עירוני נהריה ניצחה בשנייה האחרונה את הפועל חולון בתוצאה 79:80 מדאנק של רוברט רות'בארט. בני הרצליה המשיכה במגמת ההתאוששות כשהביסה בחוץ את מכבי ראשון לציון 78:98.

מאמן הפועל גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי: "אני רוצה לתת קרדיט לברק פלג, זאת הקבוצה שלו. אני עם הקבוצה שלושה או ארבעה ימים, לא הספקתי יותר מדי. ברק אדם אציל נפש, הוא בירך אותי לפני המשחק, יש לו חלק גדול מאוד בניצחון. השחקנים בסופו של דבר הפנימו את המצב שלנו, הייתה לחימה טובה, אסור לשכוח שאנחנו עדיין אחרונים. צריך לשמוח כי מגיע לשחקנים אחרי החודשיים הקשים שהם עברו ולהתחיל להתכונן למשחק הבא". לגבי יריבתו בתחתית מכבי אשדוד אמר בית הלחמי: "לא דיברנו מילה על אשדוד, אסור לנו לדבר על אשדוד, צריך לדבר ולהתעסק רק בעצמנו, מה שתלוי בהנו אנחנו צריכים לעשות. מה שלא תלוי בנו, כמו הניצחון הגדול שאשדוד עשו אתמול בירושלים, אין לי שליטה עליו ואנחנו לא מדברים על זה. מדברים רק על הקבוצה שלנו ולהשתפר, אנחנו עדיין במקום האחרון, וניצחון אחד לא מספיק".

אריאל בית הלחמי מאמן אליצור אשקלון. ניב אהרונסון
"אסור לשכוח שאנחנו עדיין אחרונים". בית הלחמי/ניב אהרונסון

עירוני נהריה השלימה באולם החדש של חולון ניצחון שלישי העונה על קבוצתו של אלעד חסין. מאמן עירוני נהריה רועי חגאי: "בהפועל חולון יש מאמן מצוין, עוזר מאמן מצוין, הנהלה טובה וקהל מדהים. זה מאתגר לשחק בפחים אחרי שניצחנו פה שבועיים קודם, אין אתגר גדול מזה. אני שמח שלמרות שהיינו בפיגור רוב המשחק, והיה פה אלמנט של מזל, יצאנו עם ניצחון, קרדיט גדול לשחקנים".

על העבירה בסיום על ג'ורדן טיילור במצב של שיוויון: "תמיד אני הולך עם ההגנה, הסתכלתי על הלוח ראיתי שמונה שניות, ידעתי שיש לנו את מארק ליונס שיכול לעשות סל במעט שניות, ולא רציתי הארכה. ידעתי שלא יהיו להם אנרגיות לעוד חמש דקות, זאת החלטה שיכלה ללכת לכל כיוון, טיילור יכול היה לקלוע. השחקנים היו מרוצים מההחלטה תוך כדי פסק הזמן, אם הם היו רוצים ללכת על עצירה, הייתי הולך איתם, אז אמרתי שניקח את הצ'אנס הזה".

על אפשרות להגיע לפלייאוף אמר חגאי: "לא רוצים להיות חזירים. גליל ניצחו, וגליל ואשדוד קבוצות טובות, ובליגה הזאת אפשר בקלות ליצור מומנטום שלילי, נסתכל רק על הפועל תל אביב ואז רק על ראשון לציון, אם בעוד חמישה מחזורים נישאר בליגה, נסתכל על הפלייאוף".

- אייל שולמן חוגג עם שחקני עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון שלישי העונה על חולון. שחקני עירוני נהריה/אדריאן הרבשטיין

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה: "מאוד פחדתי בגלל שחסר להם שחקן, היה ברור שיהיה משחק של סמול בול, דיברנו כל השבוע על לעצור את השלשות, עשינו עבודה מצוינת. בהתקפה עשינו את הדברים שאנחנו אומרים כל הזמן, אם נגיע למצב הזה כל משחק אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה.
שום דבר לא בידיים שלנו, בהסתכלות שלי אני מסתכל על דבר אחד בלבד, יש משחק הבא נגד נס ציונה, שום דבר אחר לא מעניין, אנחנו צריכים להמשיך ולשמור על האינטנסיביות שלנו, ועל הביחד שלנו, סלבי ונעימי עם תשעה אסיסטים כל אחד. המסר שלנו זה להמשיך לעבוד קשה ולהיות צנועים, ולהסתכל רק על המשחק הבא".

מכבי ראשון לציון חסרה את הזר של ג'רמיס סמית' ששוהה בארצות הברית בגלל סיבות אישיות. מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר: "קשה לשחק עם שני זרים מול קבוצה איכותית ובמומנטום, ומגיע להם קרדיט על מה שהם עשו הערב. היה לנו קשה, זה הוביל אותנו לשבירה מה שאני לא רגיל לראות מהקבוצה הזאת. הדבר היחידי שאנחנו צריכים לעשות זה לקבל את כולם בחזרה בריאים, להמשיך לעבוד קשה, הליגה לא נגמרה, אנחנו צריכים להלחם בסיבוב השלישי על כל משחק ולהחזיר את הפרמטרים שאהבו לראות בראשון, הגנה והתקפה ולשחק כדורסל יותר לוחמני מה שהיום התסכול הוריד אותנו למטה. אני רוצה להאמין שלא יהיה כדור שלג, יש לנו חבורה של גברים קשוחים, הליגה לא שיקרה 22 מחזורים, אני מאמין בהם, יש לנו חבר'ה שילחמו ויתנו, הורדנו את הראש היום, אבל כמו שהגענו עד לפה ביחד, גם נצא בזה ביחד. חוויה לא נעימה, קרדיט להרצליה, הם קבוצה אחרת מזאת שפגשנו עד כה".

עוד באותו נושא

תקציר: מכבי ראשון לציון - בני הרצליה 98:78

לכתבה המלאה
שחקני בני הרצליה, ג'וליאן רייט, יובל נעימי. מגד גוזני
ממשיכים לצבור ניצחונות. שחקני הרצליה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully