וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "הצלחנו לשמור על השחקנים לחמישי. מחכה לנו מלחמת עולם"

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהניצחון הקליל על אילת ומצפה לקרב מול ז'לגיריס ביורוליג: "ה משחק של להיות או לחדול". שיבק: "קורים בקבוצה הרבה דברים שאסור שיקרו"

one

מכבי תל אביב התאוששה מההפסד לברצלונה ביורוליג עם ניצחון קליל על הפועל אילת בתוצאה 68:86 ביד אליהו, ורשמה ניצחון 17 ברציפות בליגה. מאמן מכבי תל אביב גיא גודס היה מרוצה מהיכולת של שחקניו ומכך שכבר ברבע הראשון הצליחו לברוח לאילת ולא להסתבך מול קבוצתו של אריק שיבק, שספגה הפסד שלישי רצוף.

"עשינו את המשחק הזה קל, הצלחנו לשמור עליהם בצורה טובה", אמר מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. "אנחנו רוצים להגיד תודה רבה לאילת שאישרו את החילוף הזה בזרים. קבוצות יודעות שאנחנו משחקים בשתי מסגרות וזה קשה, אז אנחנו רוצים להודות להן". גודס התייחס לכך שערב המשחק מכבי תל אביב רשמה את בריאן רנדל, שהיה אמור לנוח, במקומו של מרקיז הינס החולה, ואילת נאותה להסכים להחלפה.

"אנחנו בסיבוב השלישי שהוא קשה ודינמי, אנחנו הקבוצה היחידה שניצחה בבית", הוסיף גודס. "הצלחנו לעמוד בכל היעדים, לשתף את כל השחקנים ולשמור את כולם ליום חמישי הקרוב שהוא הכי חשוב, כולם שיחקו את הדקות שלהם ומחכה לנו משחק גדול". ביום חמישי הקרוב תשחק מכבי תל אביב נגד ז'לגיריס קובנה, כשהפסד נוסף עלול לפגוע בסיכוייה להעפיל להצלבה. על ז'לגיריס אמר גודס: "אחרי הניצחון שלהם בבית על פאו נפתחה להם הדרך. מחכה לנו מלחמת עולם, אנחנו צריכים להיות חזקים ונחושים כי זה משחק של להיות או לחדול. כרגע אנחנו חושבים רק על איך לנצח את המשחק הבא, וכרגע זה פחות משנה איך ובאיזה כיוון".

על ארד הררי, ששיחק 26 דקות ותרם 4 נקודות, אמר גודס: "בירכתי את הררי על 26 הדקות האלה, הוא בחור צעיר ונחמד שמתאמן איתנו ובסוף הוא קיבל 26 דקות. צריך זמן ועקביות ויציבות. אני שמח מאוד בשבילו, הוא שיחק כדורסל, לא היה נראה שאנחנו משחקים 4 על 5, זה חשוב לנו שהוא שיחק טוב".

מכבי תל אביב הביסה את אילת, גלבוע/גליל ניצחה בנס ציונה

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
הראש כבר בקרב מול ז'לגיריס. גודס/מגד גוזני

דווין סמית' הוליך את קלעי מכבי תל אביב עם 15 נקודות: "היינו צריכים לחזור להגן כמו שצריך ואני שמח שעשינו את זה הלילה. המשחקים ביורוליג הם בדרך כלל השתקפות של איך שאנחנו נראים בליגה ואני מקווה שכך יהיה השבוע. יהיה לנו משחק קשה מול ז'לגיריס ביום חמישי".

ארד הררי אמר בסיום: "את האמת שלא חלמתי על זה, אבל חלק מהעבודה שלי היא לעשות את כל מה שאני יכול כדי לעלות למגרש. אני שמח שקיבלתי הזדמנות ועזרתי לקבוצה לנצח. מכבי תומכים ועוזרים לי מאוד, מדברים איתי איך להבין את המשחק. הדבר הכי טוב זה להיות במערכת הזו, אני לומד מהשחקנים הכי טובים ומאנשי המקצוע הכי טובים. אני רוצה להשתפר, למלא את הפוטנציאל שלי ומקווה שאהיה פה בסדר. מודל החיקוי שלי הוא יוגב אוחיון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב עם שמעון מזרחי. מגד גוזני
"המשחקים ביורוליג הם בדרך כלל השתקפות של איך שאנחנו נראים בליגה". דוווין סמית'/מגד גוזני

מאמן הפועל אילת אריק שיבק: "אסור להיראות כמו שנראינו בשלושת הרבעים הראשונים של המשחק. אני לא מתרשם מאיך שנראינו ברבע האחרון כי מכבי הורידה קצת הילוך. קורים בקבוצה הרבה דברים שאסור שיקרו, אבל אנחנו נעבוד עליהם. אני מדבר בעיקר על ההיבט המנטלי, אסור שנהיה רכים כל כך, בטח לא מול מכבי ברמות האלה. אלה דברים שמזכירים את חצי הגמר בירושלים ואסור שזה יקרה.

"אני לא אגיד שהרגשתי טוב בתור מאמן, כשאני מנסה לעשות דברים והם לא עובדים", הוסיף שיבק. "נחזור לעבוד וננסה לתקן את הדברים, אבל זה מעבר לעניין המקצועי, זה עניין של רכות בלתי נסבלת. כל זמן שאנחנו מפסידים, לא מעניין אותי מה האחרים עושים וגם כשננצח לא מעניין אותי מה האחרים עושים. אנחנו צריכים לחשוב רק על המשחק הבא". על המשחק מול גלבוע/גליל במחזור הבא: "אני מצפה להרבה יותר קשיחות. לא משנה מה אנחנו שומרים, אנחנו חייבים לשפר את האגרסיביות לקראת המשחקים הבאים".

מאמן הפועל אילת אריק שיבק. מגד גוזני
מצפה להרבה יותר קשיחות. שיבק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully