וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: הת'ר ווטסון הפתיעה את אגניישקה רדוואנסקה עם 4:6, 4:6

הבריטית, המדורגת במקום ה-43 בעולם, רשמה ניצחון ראשון בקריירה מול יריבה מהטופ 10 העולמי, כשגברה על המדורגת 8 בעולם. "ידעתי שאזדקק למשחק הכי טוב שלי בשביל לנצח", אמרה

הת'ר ווטסון טניסאית בריטית. Julian Finney, GettyImages
ניצחון ראשון על יריבה מהטופ 10. ווטסון/GettyImages, Julian Finney

הישג נהדר להת'ר ווטסון. הבריטית, המדורגת במקום ה-43 בעולם, רשמה הערב (ראשון) את הניצחון הראשון בקריירה שלה מול יריבה מהטופ 10 העולמי עם 4:6, 4:6 על אגניישקה רדוואנסקה (8 בעולם) בסיבוב השלישי של טורניר אינדיאן וולס מסבב הפרמייר של ה-WTA. בשמינית הגמר תשחק ווטסון מול המנצחת בין קרלה סוארס נבארו (13) לאנסטסיה פאבליוצ'נקובה (39).

לפני המשחק היה נדמה כאילו הפולנייה המנוסה, שניצחה את הב ווטסון בשלושת המפגשים הקודמים בין השתיים מבלי לאבד מערכה, תעשה את זה גם הפעם. אבל המציאות הייתה אחרת ו-ווטסון, שהפסידה ב-11 המשחקים בקריירה שלה מול יריבות מהטופ 10 העולמי, הצליחה לזכות במערכה הראשונה עם 4:6 אחרי 48 דקות כשהיא חותמת את המערכה עם אייס. הבריטית פתחה את המערכה השנייה מצוין ועלתה כבר ל-0:2, אבל רדוואנסקה זכתה בארבעה משחקונים ברציפות בדרך ל-2:4. ווטסון שוב התעוררה וסגרה עניין עם 4:6, 4:6 מרשים מאוד. "היא שחקנית נהדרת, ידעתי שאצטרך להיות בשיאי כדי לנצח", אמרה ווטסון בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully