וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "כך בדיוק רצינו להגיע לפלייאוף העליון, רוצים אליפות"

מאמן הפועל באר שבע נשמע מרוצה אחרי ה-0:2 הביתי על בני סכנין, שצימק את הפער בפסגה זמנית לשתי נקודות. כובש הצמד ברדה: "עמדנו בלחץ". אלי כהן: "עוד לא נשארנו בליגה, הסיפור לא גמור"

הפועל באר שבע ניצחה הערב (ראשון) 0:2 את בני סכנין, במסגרת המחזור ה-26 והאחרון של העונה הסדירה בליגת העל. צמד של אליניב ברדה סידר לאדומים ניצחון יקר, שהעלה את מאזן הנקודות שלהם ל-49, שתיים פחות ממכבי תל אביב, לפני שזו תשחק מחר מול הפועל פתח תקוה בבלומפילד.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יכול לחייך. אלישע לוי/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי אמר לאחר המשחק: "אהבתי גם המחצית הראשונה, אמנם לא הגענו להרבה הזדמנויות כי הייתה חסרה לנו נוכחות ברחבה, אבל שיחקנו מהר, שיחקנו לרגל ולא איבדנו הרבה כדורים. ידעתי שאם נשחק בסבלנות, גם נכבוש. במחצית השנייה, אחרי שהשתחררנו, גם שיחקנו מצוין.

"זה בדיוק מה שרצינו. לקחנו את ההזדמנות לעלות אל המקום השני בשתי הידיים. עכשיו אנחנו מגיעים לפלייאוף, שם כל משחק יהיה קשה ואנחנו חייבים לבוא מרוכזים. אני מקווה להמשיך להתקדם. לפני מכבי תל אביב, יש לנו משחק פה נגד מכבי פתח תקוה. זה בסדר שהקהל רוצה אליפות, גם אנחנו רוצים מאוד לזכות באליפות. אין אחד בבאר שבע שלא רוצה לקחת אליפות. אנחנו צריכים להתחיל לקחת יותר נקודות גם בחוץ וכך נתקדם.

"בלי שום ספק אנחנו בשלים יותר מאשר בשנה שעברה. הפער מהקבוצות המובילות קטן יותר. אנחנו באים לפלייאוף במצב טוב יותר מאשר בשנה שעברה. אנחנו יותר רעננים ומוכנים".

כובש הצמד אליניב ברדה אמר בסיום: "אני שמח לעזור לקבוצה לנצח. לא משנה אם זה בצמדים או איך שזה קורה, העיקר שהקבוצה מנצחת. היה עלינו קצת לחץ, אני שמח שעמדנו בו. גם במחצית הראשונה החזקת הכדור הייתה שלנו, כשהגיע השער הראשון נרגענו ונראינו טוב יותר. צריך לתת קרדיט לסכנין שהתגוננה טוב, אבל אני שמח שניצחנו.

"הניצחון הזה הוא רק שלוש נקודות, ואנחנו צריכים להישאר עם רגליים על הקרקע. יש 10 משחקים, מעניינים מאוד, לשחקני כדורגל זה הכי מהנה והכי כיף".

מאמן הפועל עכו אלי כהן: "ספגנו שני שערים מהירים, אני חושב שהייתה איזושהיא התפרקות מבחינת המבנה ובאר שבע הגיעה להרבה מצבים. במשחק מול קבוצה כמו באר שבע אסור לנו להיראות ככה. זה חבל, אבל אנחנו מסתכלים קדימה לעבר המשחק מול הפועל חיפה ותחילת הפלייאוף התחתון. יש לנו מרווח נשימה של שבע נקודות פער. צריכים לנצח את הפועל חיפה במשחק קשה מאוד. אני מקווה שנסיק את המסקנות וננצח.

"אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות שאננים. אנחנו נמצאים עדיין במאבק. הפער שלנו אמור לתת לנו שקט וביטחון, אבל הסיפור לא גמור. המשחק מול הפועל חיפה יהיה קשה מאוד. זה משחק מפתח".

על אי שילובו של חאלד חלאיילה אמר המאמן: "הסיבה תמיד מקצועית ובפיגור 2:0 לא חשבתי שאני צריך להכניס קשר אחורי. לה היה לי שום חילוף התקפי ולא יכולתי לשנות דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully