וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ורונה הפתיעה עם 0:2 על נאפולי, צמד ללוקה טוני

הפרטנופי נותרו תקועים במקום הרביעי אחרי שנכנעו לחלוץ הוותיק, שכבש פעמיים והרחיק את קבוצתו מהתחתית. אינטר מעדה מול צ'זנה ואחרי 1:1 מולה רשמה מחזור שלישי רצוף ללא ניצחון

לוקה טוני שחקן ורונה חוגג. Dino Panato, GettyImages
הולך ומשתבח עם הגיל. לוקה טוני/GettyImages, Dino Panato

אחרי הניצחון הדחוק של יובנטוס אתמול על פאלרמו, המחזור ה-27 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. נאפולי נתנה מנוחה להיגואין שכבש שלושער בליגה האירופית ושילמה על כך עם הפסד 2:0 בוורונה. אינטר אירחה מאוחר יותר את צ'זנה במשחק שנעל את משחקי היום ונפרדה ממנה ב-1:1.

לוקה טוני שחקן ורונה. Dino Panato, GettyImages
לוקה טוני כובש את הראשון/GettyImages, Dino Panato

ורונה - נאפולי 0:2

רק ביום חמישי כבש גונסאלו היגואין שלושער והוליך את נאפולי לניצחון 1:3 על דינמו מוסקבה בליגה האירופית. הערב היגואין קיבל מנוחה ונכנס כמחליף בדקה ה-68, אך גיבור המשחק הזה היה לוקה טוני. החלוץ הוותיק שבמאי ימלאו לו 38 אביבים חגג עם צמד והעלה את מאזן השערים שלו העונה ל-14. כבר אחרי שבע דקות קיבל טוני כדור מצד שמאל ובעט חזק ברגל שמאל לפינה של אנדוחאר. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה טוני קבע את תוצאת הסיום אחרי שניער את המגן שלו, נהנה מהערבובייה ודחק מקרוב לרשת. ורונה סידרה לעצמה פער מבטיח מהתחתית בעקבות הניצחון הזה, נאפולי נותרה תקועה במקום הרביעי עם 46 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אינטר - צ'זנה 1:1

הנראזורי רשמו מחזור שלישי ללא ניצחון, ולא הצליחו להתאושש מההפסד לוולפסבורג בליגה האירופית למרות שאירחו את צ'זנה מהתחתית. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-30 משער של גרגור דפרל שקבע 0:1, ואינטר הצליחה לאזן בדקה ה-48 משער של רודריגו פלאסיו, שקבע 1:1.

משחקים נוספים

גנואה - קייבו 2:0
לקייבו: אלברטו פאלוסקי (49 ו-68)

ססואולו - פארמה 1:4
לססואולו: ניקולה סאנסונה (24 ו-36), דומיניקו ברארדי (61), סימונה מיסירולי (65). לפארמה: אנדי לילה (26)

אטאלנטה - אודינזה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully