וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל תל אביב תארח את מכבי חיפה

דיז'ון תומפסון יערוך בכורה מחודשת בישראל במדי האדומים במשחק הביתי החשוב נגד הקבוצה של רמי הדר (21:00, ספורט 5). רוט: "מקווים לשמור על המומנטום"

דיז'ון תומפסון שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
בכורה מחודשת בישראל. דיז'ון תומפסון/מגד גוזני

המחזור ה-23, הפותח את משחקי הסיבוב השלישי בליגת העל, יגיע לסיומו מחר (שני) במשחק בו תארח הפועל תל אביב את מכבי חיפה (21:00, ספורט 5, שופטים: עמית בלק, צחי הבדלי וגיא שמואלי). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, כשכל קבוצה מנצחת בביתה. חיפה הביסה את האדומים ברוממה 58:82, בזכות משחק מצוין של דמונטז סטיט וג'ף אלן, האקסים של הפועל שכבר עזבו את הירוקים, ובדרייב אין ניצחה הקבוצה של קטש 72:79 בזכות 19 נקודות של יינסי גייטס.

הפועל תל אביב סיימה את הסיבוב השני בליגת העל בצורה רעה מאוד עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים שהורידו אותם עד המקום הרביעי, במאזן זהה לראשון לציון החמישית בטבלה. בהפועל היו מאוד מאוכזבים מהרמה האגרסיבית שהציגו השחקנים במשחק האחרון נגד הפועל חולון, ובמקביל ניסו לכבות את התקרית שהתרחשה על הספסל בין מספר שחקנים. בצוות המקצועי החליטו לבצע שינוי בסגל שיירשם למשחק כשדיז'ון תומפסון, לראשונה מאז שהצטרף לפני שלושה שבועות, יתלבש במקומו של ג'רון מיימון. מצד שני, בקבוצה היו מרוצים מההחלטה של בית הדין העליון של איגוד הכדורסל לבטל את עונש הרדיוס שנקבע למשחק נגד חיפה על השיר "שמעון מזרחי תתאבד כבר".

מכבי חיפה קטעה בשבוע שעבר רצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון ביתי נאה על עירוני נהריה, כשבפתיחת הסיבוב השלישי מוצאים עצמם הירוקים צמודים לבני הרצליה שבמקום השמיני. בקבוצה שוקלים לצרף זר אמריקאי רביעי בשבועות הקרובים כדי שהקבוצה תמצא את עצמה בסיום הסיבוב השלישי ברבע גמר הפלייאוף. דגן יבזורי, שסובל מפציעה קלה שמשפיעה על היכולת שלו לאחרונה, ינסה לחזור לכושר על חשבון האדומים. "אחרי הניצחון האחרון, אנחנו מקווים לשמור על המומנטום", אמר מורן רוט לקראת המשחק, "זה הולך להיות משחק קשה, נגד קבוצה קשה ובמקום שקשה לשחק בו. זה משחק שאנחנו חייבים אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully