וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי וליון נפרדו ב-0:0, בורדו הפתיעה את פריס סן ז'רמן

ליון לא הצליחה לנצח בוולודרום, אך הגדילה את הפער בפסגה על פני האלופה, שהורדה אל הקרקע אחרי אופוריית צ'לסי והפסידה 3:2. זלאטן איברהימוביץ' השווה פעמיים, אבל דייגו רולאן הכריע בדקה ה-88

שחקני בורדו חוגגים עם לודוביק סאנה (משמאל). רויטרס
הפתעה גדולה. שחקני בורדו חוגגים עם לאמין סאנה, משמאל/רויטרס

המחזור ה-29 בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם משחקיהן של כל הגדולות. במוקד עמד המפגש שבו אירחה מארסיי השלישית את ליון המוליכה וסיימה עמה ב-0:0 מאכזב. עוד לפני המפגש בין השתיים, פריס סן ז'רמן מעדה בעצמה והפסידה בצורה דרמטית 3:2 בבורדו, מה שעורר את זעמו של זלאטן על השופטים. שלושער של דיבוק אוריגי סידר לליל 0:3 על ראן.

נביל פקיר שחקן ליון לפני ז'רמי מורל שחקן מארסיי. רויטרס
לא מצא את הרשת הפעם. נביל פקיר מליון מול מארסיי/רויטרס

מארסיי - ליון 0:0

שתי הקבוצות שנותנות העונה פייט לפריס סן ז'רמן במאבק על האליפות, נפגשו ביניהן בסטאד ולודרום בידיעה שהאלופה הפסידה 3:2 לבורדו, אך אף קבוצה לא הצליחה לנצל את המעידה הזו לטובתה. ליון הגיעה למשחק הזה אחרי ה-1:5 המוחץ במונפלייה, אך הפעם לקאזט הלוהט ופקיר לא מצאו את הרשת. למרות התיקו הזה ליון פתחה פער קטן של שתי נקודות בפסגה על פני פריס סן ז'רמן. מארסיי פספסה הזדמנות לעלות למקום השני על חשבון פריס.

עוד באותו נושא

טראש טוק: זלאטן איברהימוביץ' מתעצבן ומקלל את השופטים

לכתבה המלאה
יוהאן קבאיי שחקן פריס סן ז'רמן לאחר שנפצע. רויטרס
ירד בדמעות אחרי הפציעה. יוהאן קבאיי/רויטרס

בורדו - פריס סן ז'רמן 2:3

המארחת הנחיתה את אלופת צרפת מהאולימפוס אחרי החגיגה הגדולה מול צ'לסי והנחילה לה הפסד ראשון מאז 10 בינואר. בנוסף לנקודות שחמקו, פריס סן ז'רמן גם איבדה את דויד לואיז ויוהאן קבאיי (נכנס בדקה ה-60 וירד בדמעות בדקה ה-73) בגלל פציעות. הבלם לאמין סאנה נגח לרשת אחרי קרן של ווהבי חאזרי בדקה ה-18, אבל פ.ס.ז' ענתה עם זלאטן איברהימוביץ', ששלח רגל ארוכה בין סדריק קראסו לטיאגו אילורי והרשית בדקה ה-50. למרות השוויון, בורדו הייתה עדיפה ועלתה ליתרון נוסף בדקה ה-70 עם נגיחה מקרוב של חאזרי, אך זלאטן ענה שוב בדקה ה-85 עם פנדל מדויק. נקודה לאלופה? לא הפעם. שתי דקות לסיום היה זה המגן הימני מריאנו שהעביר רוחב מימין ודייגו רולאן ניתב את הכדור בדיוק בין רגליו של סלבטורה סיריגו. חגיגה גדולה בסטאד שבאן דלמאס, ניצחון ראשון לבורדו על פ.ס.ז.' אחרי שבעה הפסדים רצופים.


ליל - ראן 0:3

אחרי 1,277 דקות ללא שער, דיבוק אוריגי שבר את הבצורת עם שלושער והעלה את קבוצתו למקום השמיני. חלוץ נבחרת בלגיה, המושאל מליברפול, ירה פנימה בדקה ה-38, הוסיף פנדל בדקה ה-63 וחתם את התוצאה בדקה ה-72. ניצחון גדול לליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully