וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג הביסה 0:3 את פרייבורג ושמרה על הפער מבאיירן

סגנית המוליכה רחוקה 11 נק' מהבווארים, בזכות שערים של דה ברוין (19) רודריגס (77, פנדל) וארנולד (84). מנשנגלדבאך ניצחה 0:2 את האנובר, בזכות צמד פטריק הרמן ועלתה למקום השלישי

קווין דה ברוין שחקן וולפסבורג (ימין) עם דניאל קאליג'ורי. Dennis Grombkowski, GettyImages
דה ברוין מקבל חיבוק מקאליג'ורי/GettyImages, Dennis Grombkowski

המחזור ה-25 בבונדסליגה ייחתם הערב (ראשון) עם שני משחקים, כשבראשון הביסה סגנית המוליכה וולפסבורג את פרייבורג 0:3 בזכות עוד תצוגה נהדרת של קווין דה ברוין, שכבש ובישל. בהמשך, הצליחה בורוסיה מנשנגלדבאך לעשות את שלה עם 0:2 ביתי מול האנובר בזכות צמד של פטריק הרמן.

וולפסבורג - פרייבורג 0:3

שלושה ימים אחרי הניצחון הגדול על אינטר בליגה האירופית, הזאבים שמרו על פער של 11 נקודות מהמוליכה באיירן מינכן, לאחר ששבו למסלול הניצחונות בעקבות ההפסד במחזור הקודם לאוגסבורג. קווין דה ברוין כיכב, והיה מעורב בכל שלושת השערים שסיבכו את פרייבורג בתחתית. בעקבות כך, עלה הבלגי לראש טבלת היעילות בליגה עם 9 שערים ו-16 בישולים ועבר את אריאן רובן.

בדקה ה-19 דה ברוין קיבל כדור באגף שמאל, פרץ קדימה, חתך לכיוון המרכז ובעט לפינה הקרובה כדי להעלות את וולפסבורג ל-0:1. היה זה שערו התשיעי העונה של דה ברוין. פרייבורג החזיקה מעמד עד לדקה ה-77, אז שוערה הכשיל את דה ברוין ברחבה והשופט הורה על בעיטת עונשין מ-11 מטרים. ריקרדו רודריגס בעט פנימה את הפנדל וקבע 0:2. בדקה ה-84 דה ברוין מצא את מקסימיליאן ארנולד בכדור רוחב וזה קבע 0:3. היה זה הבישול ה-16 של דה ברוין העונה בבונדסליגה, והוא מוליך את טבלת הבישולים בליגה.

פטריק הרמן שחקן מנשנגלדבאך. Lars Baron, GettyImages
הרמן חוגג כל הדרך לליגת האלופות?/GettyImages, Lars Baron

בורוסיה מנשנגלדבאך - האנובר 0:2

הסייחים ממשיכים לעשות חיל ורשמו ניצחון שלישי בששת המחזורים האחרונים. בורוסיה מנשנגלדבאך רשמה את הניצחון ה-12 שלה בליגה העונה עם 0:2 ביתי מול האנובר, ועלתה למקום השלישי עם 44 נקודות, שתי נקודות יותר מבאייר לברקוזן הרביעית וחמש יותר משאלקה החמישית.

האוהדים בבורוסיה פארק נאלצו להמתין במשך 43 דקות על מנת לראות את השער הראשון במשחק. תורגן הזאר קיבל מסירת רוחב מדויקת ושחרר כדור חזק מאוד לרוחב השער. זה עבר את כל ההגנה והגיע אל פטריק הרמן, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-75 והפעם לאחר מסירת רוחב נהדרת של מקס קרוזה, שהותיר את הרמן חופשי לחלוטין מול שער ריק וזה 0:2 בסיום.

עדכון ראשון: 18:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully