וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בישול לרפאלוב בניצחון ברוז', ניר ביטון וסלטיק זכו בגביע הליגה

הקשר הישראלי שיחק 76 דקות ב-1:3 מול ווסטרלו, שסידר לברוז' את המקום הראשון במחזור הסיום של העונה הסדירה. רמי גרשון שיחק 90 דקות ב-1:2 המפתיע של גנט בחוץ מול אנדרלכט. 82 דקות לביטון ב-0:2 על דנדי יונייטד

שחקן קלאב ברוז', ליאור רפאלוב. GettyImages
ממשיך את העונה הנהדרת שלו. רפאלוב/GettyImages

בסוף החודש תשחק נבחרת ישראל מול ווילס ובלגיה ולפחות בגזרתו של ליאור רפאלוב, אלי גוטמן יכול להיות מרוצה. קשר הנבחרת רשם עוד משחק טוב במדי קלאב ברוז', שניצחה 1:3 בחוץ את ווסטרלו במסגרת המחזור ה-30 והאחרון של העונה הסדירה ופתחה פער של 4 נקודות בפסגה מאנדרלכט האלופה, שהפסידה במפתיע מול גנט. רפאלוב שיחק 76 דקות במדי קבוצתו ובישל את השער השלישי לחוסה איסקוורדו הקולמביאני שכבש צמד. איסקוורדו הפציץ כדור אדיר לחיבורים בדקה ה-26 ובדקה ה-59 רפאלוב השתחרר באלגנטיות מהשומר שלו ומצא בכדור רוחב קצר את איסקוורדו שמקרוב גלגל לרשת. אובי אולארה החלוץ הצעיר בן ה-19 כבש את הראשון בנגיחה לקבוצה של פרודום שממשיכה להוביל את הליגה.

* מי שעזר לרפאלוב וברוז' לפתוח פער בפסגת הליגה בבלגיה הוא רמי גרשון, ששיחק 90 דקות ב-1:2 המפתיע מאוד של גנט בחוץ על אנדרלכט, ניצחון שסידר לה את המקום השני בצורה דרמטית במיוחד. אלכסנדר מיטרוביץ' המצוין העלה את המארחת ליתרון מהיר אחרי רבע שעה, אבל תומאס פוקה ובניטו רמאן כבשו במחצית השנייה וסידרו לגנט ניצחון מדהים שהעלה אותם למקום השני על חשבון אנדרלכט בזכות הפרש שערים טוב יותר, רגע לפני הכניסה לפלייאוף והקיזוז. קני סייף נכנס כמחליף ממש בתוספת הזמן.

* אחרי שנפצע בקרסולו בשבוע שעבר והיה בספק למשחק של סלטיק, ניר ביטון פתח בהרכב קבוצתו ושיחק 82 דקות בניצחון האלופה 0:2 על דנדי יונייטד בגמר גביע הליגה בגלאזגו. כריס קומונס וג'יימס פורסט כבשו לסלטיק, שזכתה בתואר ראשון ומוליכה גם את הליגה הסקוטית עם יתרון שלוש נקודות על פני אברדין.

שחקני סלטיק חוגגים זכייה בגביע הליגה, ניר ביטון (שני משמאל). רויטרס
יש לו תואר. ניר ביטון חוגג עם חבריו את הניצחון/רויטרס

* אבל עם כל הכבוד למאבקים בצמרת, המשחק הדרמטי וההזוי של היום הגיע מאצטדיונה של סרקל ברוז'. המארחים היו זקוקים לניצחון כדי לעלות מעל הקו האדום וגם הובילו 0:2 (!) עד הדקה ה-89 מצמד של סטפן בויל, אבל צמד של ראפאל וולסקי ועוד שער בפנדל של דאליבור וסליבוניץ' בתוספת הזמן, סידרו למכלן מהפך ו-2:3 בלתי נתפס, ושלחו את ברוז' למאבקים בפלייאוף נגד הירידה.

* מי שלא יזכור את היום הזה לטובה הוא אבי ריקן. הקשר הישראלי פתח בהרכב ציריך, אך הוחלף בדקה ה-61 וגם ראה את קבוצתו מפסידה בבית 1:0 לסיון משער ניצחון של דניאל פולונייר בדקה ה-50. ציריך רחוקה כבר 10 נקודות מבאזל המוליכה כשלזכותה משחק עודף.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ניר ביטון שחקן סלטיק (מימין) מול מריו בילאט שחקן דנדי יונייטד. רויטרס
ניר ביטון בפעולה מול מריו בילאט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully