וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדני דגן: "חשוב מאוד לסיים את העבודה ולזכות בגביע"

15.3.2015 / 16:20

מאמנה הוותיק של א.ס. רמת השרון מסמן מטרות לאחר ההפתעה מול אשדוד בחצי הגמר ולפני הגמר מול בנות הרצליה. ליעד סואץ קרני: "מי שיפול יותר על הרצפה, ינצח" (ב', 19:45, ספורט 5)

מאמן מכבי אשדוד עדני דגן. ניב אהרונסון
המאמן הוותיק יזכה בגביע תשיעי? דגן/ניב אהרונסון

גמר גביע המדינה בכדורסל נשים לשנת 2015 ייערך מחר (שני) בבית מכבי בראשון לציון ויפגיש את א.ס רמת השרון ובנות הרצליה (19:45, ספורט 5, כניסה חופשית). רמת השרון של עדני דגן רשמה ביום חמישי את אחת ההפתעות הגדולות של השנים האחרונות כשהדיחה את מ.ס אשדוד, מוליכת הטבלה והמועמדת המובילה לזכייה בתואר. בנות הרצליה, שמעולם לא זכתה בתואר בכדורסל נשים, ניצחה בחצי הגמר את מכבי רמת חן. היום ערכו שתי הקבוצות את האימונים המסכמים ובמהלכן נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמנים והקפטניות.

מאמן רמת השרון עדני דגן, שזכה בכל שמונת משחקי הגמר בהן הופיע כמאמן: "ישב לי קוף על הגב בשם אשדוד והורדתי אותו, עבדנו על זה חודש, ממשחק הליגה נגדן ועד מסיבת העיתונאים. אשדוד נרדמו, אני נרדמתי היום והתעוררתי. הניצחון על אשדוד היה חשוב לי אישית, בשביל המועדון חשוב לסיים את העבודה, הרצליה מעלינו בליגה, עשינו עליהם שני ניצחונות שהן גניבות, מקווים מחר לא לגנוב אלא לנצח. אחת למיליון מייק טייסון מגיע עייף ושאנן, אשדוד אמרו שהן הכי טובות באירופה, ולחטא היוהרה יש תשלום מיידי. השחקניות שלי ידעו כמה המשחק נגד אשדוד היה חשוב לי והן לקחו את זה אישי".

שחקנית רמת השרון יעל אהרונוב הוסיפה: "אין לחץ כי אנחנו באות כמו שבאנו נגד אשדוד. אנחנו באות כאנדרדוג אבל באות לנצח, ולא מפחדת להגיד את זה, כמו שאמרתי גם בחצי הגמר".

מאמן בנות הרצליה גלעד כץ: "אני מאוד נהנה וזה כיף גדול להיות במעמד הזה, בשביל זה מתאמנים כל השנה, אנחנו באים כאנדרדוג, הפסדנו לרמת השרון פעמיים במהלך העונה. אנחנו מגיעים עם כל האהבה לכדורסל, שנה שנייה בליגת העל, נהנים מהמעמד, עם כל הדאחקות, נעשה הכל כדי לנצח. למדתי הרבה מהמשחק האחרון, לקראת סוף חצי הגמר לא ידעתי את מי אני רוצה בגמר, כי רמת השרון נראו אופטימליות מבחינת מחויבות. מניח שיהיו הפתעות מבחינת רמת השרון, סומך על השחקניוץ שלי, רוצים להגיע כמשפחה ולצאת מאושרים".

שחקנית הקבוצה ליעד סואץ קרני: "המשחק פתוח אבל מנסיוני בגמרים מי שיקח את הכדורים על הרצפה וירצה יותר ינצח ולאו דווקא מי שישחק את הכדורסל היפה יותר, מקווה מאוד שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully