וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וואקמה: "לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה"

15.3.2015 / 11:04

כוכב רעננה התאכזב מהצניחה לפלייאוף התחתון: "בתחילת העונה הצבתי לעצמי כמטרה לעלות לפלייאוף העליון, עכשיו צריך להתמודד עם מציאות חדשה"

one

הפועל רעננה פינטזה בשבועות האחרונים על מקום בפלייאוף העליון, אך ברגע האמת כשלו שחקניו של חיים סילבס ובעקבות שני ההפסדים האחרונים לבני סכנין ובית"ר ירושלים, סיימה הקבוצה את הליגה הסדירה במקום השביעי, ולא הצליחה להשיג את הכרטיס הנכסף לשישייה הראשונה. אמש, בסיום משחק ההפסד לבית"ר, אפשר היה לראות את האכזבה הגדולה, על פניהם של השחקנים ואנשי הצוות המקצועי. עם שריקת הסיום נראו מספר שחקנים שוכבים על הדשא, מסרבים להאמין שהכרטיס חמק מידיהם.

במשחק הראשון של הפלייאוף התחתון תארח רעננה את מ.ס.אשדוד ולהרכבה צפויים לשוב צמד הבלמים, יניב לביא ובן והבה, שלא שיחקו אמש בשל הרחקות. "שיחקנו ממש טוב, אני לא יודע מה היה חסר לנו", אמר החלוץ הניגרי אנתוני וואקמה בסיום המשחק. "רצינו לסיים בשישייה הראשונה, אבל מסתבר שבעקבות התוצאות שהיו בשאר המשחקים, גם במקרה של ניצחון קטן זה לא היה מספיק לנו. רצינו לנצח גם כדי לפתוח פער גדול יותר משאר הקבוצות בפלייאוף התחתון ולא הצלחנו".

אנתוני וואקמה הפועל רעננה מול תומר ירוחם בית"ר. קובי אליהו
"אני מקווה שנישאר מפוקסים". אנתוני וואקמה/קובי אליהו

החלוץ ניסה להסביר מה היה חסר לקבוצתו ואמר: "אני חושב שהיתה לנו הופעה טובה, אבל לצערי קיבלנו שני שערים ומנגד לא הצלחנו לכבוש. לפעמים זה הכדורגל. היינו צריכים לספוג שער כדי להתעורר בחצי הראשון וחבל שזה מה שקרה. בית"ר שיחקו טוב ואני חושב שהגיע להם לנצח".

לוואקמה יש חלומות להתקדם למועדון גדול יותר והוא יודע שעלייה לפלייאוף העליון היתה מקדמת את השאיפות שלו לקראת העונה הבאה: "כמובן שרציתי לסיים את העונה הזו בפלייאוף העליון. עוד לפני שהתחילה הליגה, זה מה שאמרתי לעצמי וזו המטרה שהצבתי לעצמי. לא אמרתי את זה למאמן או לשאר השחקנים, אבל קיוויתי שזה יקרה. עכשיו אני צריך להתמודד עם מציאות חדשה והמציאות אומרת שאנחנו בפלייאוף התחתון. אני מקווה שנישאר מפוקסים, ננצח בשאר המשחקים ונוציא תוצאות טובות".

הניגרי עלה לשחק למרות שהוא עדין לא כשיר לגמרי, אבל בהחלטה משותפת עם המאמן חיים סילבס, הוחלט שיפתח בהרכב: "אני חושב ששיחקתי טוב. דיברתי עם המאמן ואמרתי לו את אותו הדבר. ידעתי שגם אם אני לא כשיר במאת האחוזים, אבל אני אצליח להרגיש טוב את הכדור ברגל, אני אצליח לסיים טוב את המשחק, וזה גם מה שקרה. הצלחתי לסיים 90 דקות ואני שמח על כך".

לסיום נשאל וואקמה האם הוא כבר יודע היכן ישחק בעונה הבאה והשיב: "אני באמת לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה. נחכה ונראה איפה אשחק, נראה מי בכלל ירצה אותי ואיזו קבוצה תציע הצעה. אני רוצה לשחק במקום שירצו אותי, זה הדבר הכי חשוב מבחינתי, כרגע אני באמת לא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully