וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזף ג'ונס ייעדר כעשרה ימים ויחמיץ את המפגש עם מכבי תל אביב

15.3.2015 / 15:11

הסנטר שנפצע בהפסד לאשדוד עבר MRI בו נשללה אפשרות לקרע בגיד, אך הוא ייאלץ לנוח בימים הקרובים. ליאור אליהו התלונן על העומס ממשחקי הנבחרת: "לשחק כל השנה בלי לנוח זה לא לעניין"

one

אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים, ירושלים שוב מאוכזבת. האדומים הפסידו אמש (שבת) למכבי אשדוד בתוצאה 74:77, לאחר ריצת 0:17 של היריבה בדקות האחרונות. בעקבות ההפסד הירושלמים התרחקו עוד יותר ממכבי תל אביב, שאם תנצח היום תגדיל את הפער לחמש נקודות מהמקום השני.

המאמן דני פרנקו אמר: "המשחק התפתח הפוך ממה שחשבתי. יש פערים גדולים בין המקום הראשון לשלישי, וזה קצת מוריד מהדריכות והאינטנסיביות, זאת למרות שמנסים להילחם בזה. התחלנו את המשחק מצוין, היה שטף במשחק, נראינו ממש טוב. אבל החל מהדקה התשיעית התחלנו לקחת זריקות לא חכמות. לא שיחקנו כמו שאחנו צריכים במשחקים וזה מה שקורה כשאתה מעניק ליריבה הזדמנויות. איבדנו ביטחון וחבל, כי זה לא צריך לקרות. היינו צריכים לבוא עם האגרסיביות של המשחקים האחרונים".

ג'וזף ג'ונס שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. ברני ארדוב
יחמיץ את המפגש הבא? ג'וזף ג'ונס מול אלכסנדר וטיוס/ברני ארדוב

למרות שג'וזף ג'ונס בלט עם 18 נקודות, הוא גם הספיק להיפצע. הסנטר עבר בדיקת MRI בה נשללה האפשרות כי הוא סובל מקרע או מנזק כלשהו בגיד אכילס. ג'ונס ייעדר כעשרה ימים ויחמיץ את המפגש הפיקנטי עם מכבי תל אביב. על כך אמר פרנקו: "איבדנו את ג'ונס לתקופה מסוימת ולא ידוע לנו עד מתי. זה נזק. רק בימים הבאים תתברר חומרת הפציעה. צריכים להתאושש ולצאת מזה לקראת המשחקים הבאים. כל הקבוצות הקטנות מגיעות מאוד רעבות. אנחנו צריכים להביא את הפועל לרמת האנרגיות שהיינו בה. מכבי ברחו לכולם ואתה מבין שהם לא יפסידו, זה קרה גם לקבוצות אחרות באירופה, אבל לא צריך לחפש תירוצים. אנחנו צריכים לשלב עוד שחקנים לשלב עוד שחקנים בהמשך הדרך. כשאתה לא מצליח זה כואב".

לגבי המשחק מול מכבי בשבוע הבא אמר פרנקו: "המשחק מול מכבי הוא עוד משחק ליגה שאנחנו באים לנצח אותו כמו כל משחק. שנגיע למשחק הזה נשבור את הראש".

"הגעתי ל-3,000 נקודות בקריירה אבל הפסדנו", אמר ליאור אליהו, שסיים עם 12 נקודות. "הורדנו הילוך ושם טעינו. אשדוד חזרו עם הרבה אופי, ניצחנו ברבעים השלישי והרביעי. לשחקנים בנבחרת יש עונה מאוד ארוכה שנמשכת שנה שלמה, לא חושבים על השחקנים בתכנונים האלה. לשחק שנה ברציפות ללא מנוחה זה לא מקצועי ולא לעניין. ההפסד הערב לא ישפיע על המשחק מול מכבי, בתקווה שנגיע בריאים ושלמים. אנחנו צריכים לשחק תמיד טוב, אשדוד באו ונלחמו ואנחנו לא נתנו מספיק מעצמנו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול אלישי כדיר שחקן הפועל אילת. קובי אליהו
עייפות מצטברת. אליהו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully