וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו: "אנחנו במומנטום של ירידת ליגה, מה שקורה עם האוהדים לא קל"

15.3.2015 / 10:15

שוער אשדוד מודאג אחרי עוד הפסד: "כל עזרה מהקהל יכולה לשנות המון". מרכז מכבי על החלטתו של בן זקן לשנות את שם הקבוצה: "הוא יכול לקרוא לה "ג'קי בן זקן אשדוד", אבל ברישומים הוא ימשיך להיות מ.ס אשדוד"

one

במ.ס. אשדוד מנסים הבוקר (ראשון) לעכל את החלטתו של ג'קי בן זקן לשנות את שם הקבוצה להפועל אשדוד. אמש הודיע בן זקן למנכ"ל רפי נידם לכנס את חברי העמותה כדי להצביע על שינוי השם. חברי העמותה מלבד נידם הם יגאל ארביב, שלמה משולם ומנדל דוידוביץ' (אנשי עירוני אשדוד במקור) ואייל בן שמחון, מור כהן ודני סויסה (במקור אנשי הפועל אשדוד). אלא שגם אם העמותה תחליט לשנות את השם, יהיה לה קשה עד בלתי אפשרי להעביר את ההחלטה במוסדות ההתאחדות לכדורגל ובמרכז מכבי.

מ.ס. אשדוד שייכת למרכז מכבי וגורם במרכז הסביר הבוקר בשיחה עם וואלה ספורט: "שינוי שם מתאפשר רק כשעושים איחוד. במ.ס. אשדוד לא יכולים ללכת עכשיו אחורה ולקרוא לקבוצה הפועל אשדוד או מכבי אשדוד. זה תהליך ארוך מאוד שצריך לעבור ברשם העמותות והוא לוקח הרבה מאוד שנים". אותו גורם נתן שתי דוגמאות להמחיש את הבעייתיות: "הפועל עירוני קרית שמונה משוייכת למרכז מכבי אבל עדיין נקראת הפועל. שינוי שם מצריך תהליך של שנים ועובדה שאיזי שרצקי לא מצליח לשנות את השם. אותה דוגמא יש עם רמה"ש. רמה"ש נקראת הפועל רמה"ש למרות שהיא במרכז מכבי".

למרות בעיית התקנון, מבהירים במרכז מכבי כי לבן זקן אין שום בעיה לשחק בבגדים אדומים ולהדפיס לוגו של הפועל אשדוד על החולצות. "יתרה מזאת", אמרו במרכז מכבי. "ג'קי גם יכול לקרוא לקבוצה 'ג'קי בן זקן אשדוד' ולשחק עם לוגו כזה על החולצות. אבל בטוטו, בווינר, ברישומי ההתאחדות הוא ימשיך להיות מ.ס. אשדוד".

- ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
"זה תהליך ארוך מאוד שצריך לעבור ברשם העמותות והוא לוקח הרבה מאוד שנים". ג'קי בן זקן/אדריאן הרבשטיין

אבל כמובן שנושא שם הקבוצה הוא שולי לאור הבעיות שלה. בן זקן נכנס אמש לטירוף בעניין בגלל כמה עשרות אוהדים שהתארגנו כבר שלשום בצהריים באחד החופים באשדוד והחליטו למחות נגדו על ידי קריאות 'עירוניה, עירוניה' במהלך המשחק, אבל הבעיה האמיתית היא מצב הקבוצה שלא ניצחה כבר שמונה מחזורים וצברה הכי מעט נקודות בסיבוב השני.

בן זקן הבהיר אמש שהוא לא מתכוון לפטר את קלינגר וגם קלינגר לא חושב להרים ידיים. שוער הקבוצה אופיר מרציאנו שסוחב כרגע על הגב את הצרות מבית אבל גם את החשש הלאומי מכך שהוא לא יהיה בכושר טוב למשחקי הנבחרת, אמר בסיום המשחק: "אנחנו לא הולכים לכיוון טוב, אבל האחריות היא עלינו. אנחנו השחקנים הבאנו את הקבוצה למצב הזה ואנחנו צריכים להוציא את הקבוצה לדרך אחרת".

"יש לי ביקורת עצמית", הוסיף מרציאנו. "אני יודע במה הייתי יותר טוב ובמה פחות טוב. יש לי אחריות ואני יודע שאני צריך להתבלט כמה שיותר. לא תמיד יש הצלחות ופה נמדדים שחקנים. אני מוכן לאתגר הזה עד סוף העונה. אני נשאר נחוש. זה המקצוע שלי. זה שלא הולך, לא הולך. אלוהים נתן לי את זכות הבחירה ובחרתי לקחת את זה לכיוון החיובי והוא להתמודד באימונים ולבוא בשבת. אני יודע שאני יכול לתת יותר למ.ס. אשדוד ואני אעשה את זה".

על מה שקורה ביציעים, אמר מרציאנו: "לא קל לנו עם מה שקורה עם האוהדים. הם עודדו את נתניה וקשה לי להבין אותם. הם צריכים לדעת שאנחנו צריכים אותם איתנו לאורך המסע הזה. כל עזרה וכל תמיכה מהם יכולה לשנות המון". לסיכום אמר השוער: "אנחנו במומנטום של ירידת ליגה, אבל אני מקווה שהמצב הזה ישתנה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully