וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אלכס פרגוסון מנסה לשכנע את רונאלדו לחזור ליונייטד

בספרד מדווחים כי סר אלכס נסע למדריד במיוחד כדי לפגוש את CR7 ולדבר על ליבו בנוגע לאפשרות של קאמבק. הבלאנקוס סימנו את דויד אלאבה, מודריץ' מגבה את אנצ'לוטי, קסיאס יפתח בקלאסיקו

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
זה מה שישכנע את רונאלדו?/רויטרס

ריאל מדריד תערוך הערב (ראשון) חזרה גנרלית לקראת הקלאסיקו, כשתארח את לבנטה במשחק שינעל את המחזור ה-27 בליגה הספרדית. קרלו אנצ'לוטי דיבר אמש בעמימות על ההרכב עמו הוא עשוי לפתוח בקלאסיקו, אך אישר כי יציב את איקר קסיאס הוותיק בין הקורות, למרות היכולת הפושרת שהוא מציג במשחקים האחרונים. הערב מול לבנטה קיילור נבאס אמור לפתוח, אך למרות ההפצרות החוזרות והנשנות מהתקשורת בבירת ספרד, אנצ'לוטי לא מתכוון להיכנע. "גם אם קיילור משחק מול לבנטה, קסיאס יהיה זה שיפתח בקלאסיקו", הצהיר.

המאמן הלחוץ מרוצה גם מחזרתו של לוקה מודריץ'. בריאל עושים מאמצים כדי שהקשר הקרואטי יוכל לפתוח בקלאסיקו והכינו עבורו תוכנית מדוקדקת במסגרתה ימעט לקבל דקות במשחקים שלפני כן. למרות האחריות הרבה על כתפיו, מודריץ' לא נלחץ. "אני לא המושיע, רק כקבוצה נוכל להציל את המצב", אמר בריאיון לתקשורת הקרואטית. "אני מרגיש שחזרתי לעצמי ב-100 אחוז, עבדתי קשה כדי להגיע למצב הזה".

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
חוזר בזמן. מודריץ'/AP

על האפשרות שקרלו אנצ'לוטי יעזוב את ריאל לאור התוצאות האחרונות אמר מודריץ' כי "קל לבקר אותו. נגד שאלקה פשוט שיחקנו רע, לא נראינו כמו ריאל מדריד האמיתית. רק לפני כמה חודשים אמרו שאנחנו הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה. אנצ'לוטי מקבל ממנו תמיכה, יש לו מספיק נסיון כדי להרים אותנו מחדש".

על רקע ההכנות לקלאסיקו, במדריד עסוקים גם בעונה הבאה ובעיקר בשאלת כריסטיאנו רונאלדו, שעל פי התקשורת המקומית ממשיך להיות מחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד. ב'אס' מדווחים הבוקר כי אלכס פרגוסון בכבודו ובעצמו נסע למדריד כדי לפגוש את CR7 ולדבר על ליבו אחרי ההפסד לשאלקה בשבוע שעבר. סר אלכס, כך מדווח, ישב לצידו של סוכנו של רונאלדו ז'ורז'ה מנדס במשחק והחל בשיחה ספונטנית על האפשרות שהסופרסטאר יחזור ליונייטד.

לצד העיסוק ברונאלדו, ריאל הציבה מטרת רכש חדשה אחרי החתמת דנילו - דויד אלאבה מבאיירן מינכן. ב'אס' מדווח כי מדריד כבר החליטה להיכנס למגעים עם הבווארים בקיץ ומקווים כי כמו במקרה טוני קרוס, גם הפעם המו"מ יצלח.

עוד באותו נושא

לואיס אנריקה: "אנחנו נמצאים בכושר מושלם לקראת הקלאסיקו"

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן, דויד אלאבה. רויטרס
בדרך לספרד? אלאבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully