וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "ככל שהעונה מתקדמת עלולות להיות השפעות חיצוניות על השחקנים"

15.3.2015 / 10:30

לפני הפועל פתח תקוה (ב', 20:55, ער' 1), מאמן מכבי תל אביב מתריע בפני שחקניו לא לחשוב על הנבחרת או החוזה הבא: "צריך לחשוב אך ורק על ההווה". יצחקי: "נחוש להוכיח שאני ראוי להמשיך"

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן. קובי אליהו
מתריע בפני שחקניו. פאקו אייסטרן/קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (ראשון) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת משחקה האחרון בעונה הסדירה, מחר מול הפועל פתח תקוה. מעודד מההפסד של קרית שמונה אתמול שיאפשר לו לברוח לפער של שבע נקודות מהקבוצה של ברק בכר עם ניצחון על המלאבסים, פאקו אייסטרן הגיע למסיבת העיתונאים כדי לדבר על מצבה של קבוצתו והמצב הכללי בצמרת הטבלה רגע לפני הפלייאוף העליון.

"הקושי הכי גדול הוא להמשיך לנצח", אמר פאקו אייסטרן בפתח דבריו. "אחרי שתי אליפויות, מאוד קשה לזכות בשלישית. זה קושי שיש לכולם, מהבעלים ועד האחרון השחקנים. השחקנים לא שיחקו באותה רמה שהתרגלנו אליה, אבל אם הייתי צריך להחליט על הרכב, הייתי מחליט על אותו דבר.

על העומק בספסל של הצהובים: "בברצלונה אתמול שישה או שבעה שחקני הרכב לא שיחקו, ועדיין הם ניצחו. אנחנו זקוקים ל-18 שחקנים שמסוגלים לשחר ברמה גבוהה.

על החילופים ההגנתיים במשחק מול בית"ר ירושלים: "קבוצות כמו סן ז'רמן, פורטו, ברצלונה, משחקות עם חלוץ אחד. לעולם לא נדע אם זו הייתה טעות או לא להכניס את בן בסט לצד בדש".

על דור פרץ, שממעט לשחק לאחרונה: "יש לו קצת כאבים והוא לא כשיר נכון לעכשיו".

שחקן מכבי תל אביב, ברק יצחקי. ברני ארדוב
רוצה להוכיח. יצחקי/ברני ארדוב

על יצחקי: "הוא חיכה כל כך הרבה זמן, אז כנראה שהיה עליו לחכות עוד קצת. הוא היה פצוע ולא רצינו לסכן אותו.

התחלת העונה היא הכי קלה, כי לכולם יש את התשוקה והרצון. עדיין אין את הלחץ על זכייה בתארים. כשאתה מתקרב לסוף העונה יש השפעות חיצוניות, כמו שחקנים שחושבים על הנבחרת, על מעבר לחו"ל. בגלל זה צריך לחשוב אך ורק על ההווה".

על הכושר של שחקני מכבי תל אביב לקראת משחקי הנבחרת: "היכולת שהם יציגו תלויה במנטליות שלהם, במאמן שלהם אבל זה נכון שזה דבר טוב כשיש לך הרבה שחקנים מאותה קבוצה באותה נבחרת. יש עוד שבועיים כדי להיכנס לכושר טוב יותר, הרבה דברים יכולים להשתנות עד אז".

ברק יצחקי, שייכלל בסגל, הוסיף: "חזרתי מפציעה ארוכה לפני כמה חודשים, חזרתי לכושר די טוב ונקשתי על הדלת אבל אז באה עוד פציעה קטנה שהחזירה אותי אחורה. אהיה בסגל למשחק מחר ואני כבר רוצה לחזור לשחק. הפציעות הקטנות הללו הן דבר נורמלי. זה קרה לי גם בפציעה הגדולה הקודמת. צפיתי שתהיה לי פציעה כזאת".

עוד באותו נושא

הפלייאוף העליון: לוח המשחקים

לכתבה המלאה
אלירן עטר, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה
מקבל מחמאות. אלירן עטר/מכבי חיפה

על העובדה שאין לו חוזה לעונה הבאה: "זה רק עושה אותי יותר רעב ועם רצון להוכיח שאני ראוי לשחק פה. אני אהיה יותר משמח להמשיך כאן. לא מפתיע אותי שלא דיברו איתי עדיין, כי חזרתי מפציעה ארוכה. אני מאמין בדרך שלי וביכולת שלי, כשאחזור לשחק ואראה מה אני שווה, זאת תהיה הדרך הכי טובה כדי להראות לאנשים במועדון שאני ראוי לשחק פה".

לגבי חברו הטוב אלירן עטר: "כולם רואים שהוא שחקן מצוין. אני שמח מאוד מההצלחה שלו. אנחנו ניפגש עוד שבוע בבלומפילד ואני בטוח שהקהל יקבל את עטר בצורה יפה. אי אפשר להיכנס לראש שלו ולדעת מה עבר עליו בתקופה שהיה בצרפת. אני יודע כמה בער לו לשחק, הוא קיבל החלטה לחזור לישראל ועד עכשיו הוא עושה את זה בצורה טובה מאוד".

לגבי ההשוואה בין הקבוצה של העונה לקבוצה של העונה שעברה: "בעונה שעברה הצלחנו גם באירופה וגם בליגה, אבל אנחנו מצליחים די יפה גם העונה. בשתי העונות האחרונות מצליחים יפה וזה לא קל לעשות את זה שנה אחרי שנה. אני מרגיש שאנחנו ממשיכים לגדול ולהשתפר, לאו דווקא במה שקורה על המגרש".

יש ירידה ביכולת של כל הקבוצות הגדולות בעולם. ריאל מדריד למשל איבדה את המקום הראשון בספרד. לא פשוט לזכות באליפות כמו שכולם אומרים. יש קבוצות טובות ואי אפשר להגיד שהיריבות לא חזקות. יהיה עניין גדול מאוד בזכות ההעפלה של בית"ר ירושלים ומכבי חיפה לפלייאוף העליון, אלה שתי קבוצות גדולות וזה טוב לליגה. ברור שהאליפות תלויה בנו. תמיד מסתכלים עלינו ותמיד מצפים מאיתנו. אסור לשכוח באיזה מקום אנחנו נמצאים".

על מאזן הבית של הצהובים, עם 44 משחקי בית רצופים ללא הפסד: "אנחנו קבוצה ביתית מאוד, קשה לשחק מולנו. כרגע אנחנו חושבים רק על המשחק מול הפועל פתח תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully