וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "יש לי מחשבות אמיתיות להישאר במכבי נתניה"

15.3.2015 / 8:45

המאמן לא יעזוב בקיץ? הוסיף: "מה שקורה כאן זה אתגר עצום מבחינתי". אלי שגב הזרים חצי מיליון שקלים, אבל הם הופנו לכיסוי חובות והשחקנים עדיין לא קיבלו את משכורות ינואר

one

בעלי מכבי נתניה, אלי שגב, העביר ביום שישי חצי מיליון שקל לחשבון המועדון, אבל הכסף נשאב לכיסוי חובות שהיו כלפי מס הכנסה וגורמים נוספים, כך שהשחקנים לא יוכלו לראות גם פירורים מהכסף הזה. כעת עובדים במועדון על קבלת סכום כסף ממקור אחר עוד השבוע כדי שהשחקנים יקבלו את משכורות חודש ינואר. ההערכה במועדון היא שהכסף יכנס עד יום חמישי ובכל מקרה כבר אמר הקפטן ערן לוי לשחקנים: "אנחנו בטוח נקבל משכורות לפני ליל הסדר".

בחדר ההלבשה אמש (שבת) באשדוד נרשמה שמחה שהזכירה לרבים את ימי העלייה העליזים מהעונה שעברה. המאמן רוני לוי החמיא לשחקנים שידעו לחזור מפיגור 2:1 ולנצח (2:3) ועל עתידו אמר: "יש לי מחשבות אמיתיות להישאר במכבי נתניה. אני לא עסוק בזה כל היום וכרגע מתעסק בהבטחת ההישארות בליגה, אבל מה שקורה כאן עכשיו זה אתגר עצום מבחינתי".

לוי התייחס לימים שהוא אימן את מכבי חיפה וניר קלינגר את מכבי תל אביב: "זה שאנחנו מאמנים היום את מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד לא הופך אותנו למאמנים פחות טובים ממה שהיינו לפני עשר שנים, אלא להיפך. ניר קלינגר מאמן מצוין. אני מחזיק ממנו ומעבר לזה שהוא חבר שלי, אני יודע מה האיכויות שלו. כל קבוצות הפלייאוף התחתון נקלעו העונה לתקופות רעות מאוד ועכשיו זה עובר על אשדוד, אבל אין לי ספק שהוא יוציא את הקבוצה לדרך אחרת בקרוב. אני יודע מה הוא מרגיש, בטח במשחק כזה שהמזל היה איתנו בסוף. הלב אפילו יוצא אליו, אבל אני משוכנע שאשדוד תישאר בליגה כי היא קבוצה טובה ומאומנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully