וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "זה הרגע הכי מאושר של טביב, שיעריכו את מי שעומד מאחורי זה"

15.3.2015 / 7:56

בבית"ר שיבחו את הבעלים וקיבלו תיאבון: "עשינו חצי עבודה, רוצים אירופה". גיא לוי: "זה צעד ראשון של המועדון בדרך חזרה לצמרת הכדורגל". איציק כהן צפוי להיות כשיר בשבוע הבא, צפו בחגיגה הגדולה של האוהדים

צילום וידאו: אביטל מוטיל

שמחה גדולה הייתה אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום ניצחון 0:2 על הפועל רעננה והבטחת המקום בפלייאוף העליון. השחקנים חגגו, שרו ולא שכחו להזכיר לאלי טביב כי הם מצפים לבונוסים בעקבות הבטחת המקום בשישייה הראשונה. בית"ר חגגה אתמול בפעם הראשונה העונה ניצחון שלישי רצוף ולמעשה היה זה משחק שלישי ברציפות בו היא לא סופגת שער.

מי שזכו למחמאות בסיום היו לידור כהן, אופיר קריאף, תומר ירוחם וטל כחילה ובמועדון אמרו: "יש תחרות על כל עמדה בהרכב, ככה זה צריך להיות בקבוצה בריאה". שחקנים בקבוצה הודו בסיום: "הייתה עונה סדירה קשה. היו רגעים שכלום לא הלך, נראינו רע, הרגשנו רע ואיבדנו את הביטחון והאמונה. עכשיו מהמשחק נגד מכבי כולם מרגישים פה טירוף, נהנים ורק רוצים להמשיך את התקופה הזאת".

הבעלים אלי טביב השוהה בארצות הברית שוחח בשעות הלילה עם המאמן ואנשי המועדון והחמיא להם. בבית"ר אמרו: "זה הרגע הכי מאושר של אלי בבית"ר. הוא קיבל כאן קבוצה מפורקת והיום פרשנים אומרים שעם שניים-שלושה שחקנים נוספים אפשר לרוץ שנה הבאה לאליפות. שקצת יעריכו את מי שעומד מאחורי זה".

טביב יבהיר בשבועות הקרובים באופן סופי בנוגע לעתידו. אם יישאר, גיא לוי ימשיך יחד עם מימוש אופציות על שלושת הזרים - ססאר ארסו, קלאודמיר וליביו אנטל, אם כי לגבי אנטל המצב מורכב יותר בשל הסכומים הגבוהים שהוא אמור להשתכר בעונה הבאה. בנוסף, יממש הבעלים את האופציה על שלומי אזולאי לשלוש שנים נוספות וירכוש את כרטיסו מהפועל ראשון לציון.

בעלים בית"ר ירושלים, אלי טביב. טל לוי
יחליט לגבי עתידו בשבועות הקרובים. אלי טביב/טל לוי

גיא לוי היה מחוייך בסיום וכשנשאל על הבעייתיות בכך שתיקו היה מספיק לקבוצתו ואמר:"אני לא יודע איך אפשר לשחק על תיקו, לא יודע איך עושים את זה. מי שמשחק על תיקו מקבל בראש. כל המגמה של המועדון היא לשחק התקפי ולהבקיע שערים. במחשבה זה תמיד יהיה ככה".

לאחר מכן החמיא המאמן לדרור שמשון על ההכנה הגופנית של תומר ירוחם למשחק והוסיף: "קודם כל מגיע כל הכבוד לתומר עצמו ששיחק טוב מאוד היום. מעבר לכך מגיעות מחמאות לצוות שהכין אותו למשחק. ברגע האמת לא חששנו כי האמנו וידענו שהוא מסוגל לתת תפוקה נהדרת כמו שנתן".

לוי נשאל על 16 הנקודות שצבר מתוך 21 אפשריות ואמר: "זה לא הקטע האישי שלי, ההצלחה של בית"ר זאת הצלחה של צוות שלם. יש פה אנשים מדהימים והעבודה היא עבודת צוות ולא אישית שלי. אני שמח שאני כאן ועם כל האהבה שיש מהקהל זה יכול להתחבר למשהו גדול. זה צעד ראשון של המועדון בדרך חזרה לצמרת הכדורגל".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את רעננה וסיימה רביעית את העונה הסדירה

לכתבה המלאה
גיא לוי חוגג עם תומר ירוחם בית"ר. קובי אליהו
"זה יכול להתחבר למשהו גדול". גיא לוי/קובי אליהו

המגן תומר ירוחם, שהפעם האחרונה בה פתח בהרכב הייתה בסיבוב הקודם נגד רעננה, אמר בסיום: "עמדנו במשימה אבל עכשיו יש משימות חדשות. אני בטוח שנעמוד בכל היעדים שהצבנו לעצמנו. המטרה הייתה פלייאוף עליון אבל אנחנו בית"ר ירושלים, המועדון הכי גדול בארץ, וכל עוד נעבוד קשה השמיים הם הגבול".

ירוחם רצה לשחק העונה הרבה יותר אך נתקל בעונה מצוינת של אלי דסה: "שנותנים לי הזדמנות אני נותן את הנשמה לבית"ר ירושלים. זה מקום שגדלתי בו וזה חלום עבורי לשחק עבור האוהדים האלה. כל עוד אנחנו באווירה הזאת ומאמינים אפשר לעשות דברים גדולים. כל חלום יכול להתגשם".

המגן נשאל איך זה לעלות לשחק אחרי אחרי תקופה ארוכה על הספסל והסביר: "זה לא קל כי כולם יודעים שצריך כושר משחק. אני מאמין בעבודה קשה וגם כשאני בחוץ אני עם רגל על הדוושה ומכין את עצמי. אנחנו בית"ר ירושלים ואין דבר כזה לחפש תיקו, יש מחוייבות לקהל. ראיתם את האווירה כאן היום, זאת לא אווירה שמשחקים בה על תיקו. שרצים על הקוים והקהל דוחף אותך זה משהו אחר לגמרי".

- תומר ירוחם בית"ר ירושלים עם דושאן מאטוביץ'. קובי אליהו
"זאת לא אווירה שמשחקים בה על תיקו". תומר ירוחם/קובי אליהו

גם הקפטן אופיר קריאף קיבל תיאבון: "בסך הכל עשינו חצי עבודה, עכשיו הראש כבר לכיוון מקום רביעי וכרטיס לאירופה. דיברנו לפני המשחק שזה להיות או לחדול, לא רצינו לחשוב בכלל על פלייאוף תחתון. הייתי עם בית"ר בפלייאוף התחתון הרבה שנים ולא רציתי לחזור לשם. רואים מה זה עושה לקהל, רק רוצים לשמוח. לא נוריד רגל מהגז, להיפך, נרצה להרים את הרמה ולהילחם על מקום רביעי". קריאף נשאל על האווירה תחת גיא לוי וסיכם: "אנחנו מרגישים טוב וזה מקרין על כולם. גיא שיחרר מהרבה שחקנים לחץ ,אנחנו מגיעים יותר רגועים ונהנים לשחק".

בית"ר תמתין לתוצאת המשחק של הפועל באר שבע בכדי לדעת נגד מי תשחק בשבוע הבא, באר שבע או קרית שמונה. בכל מקרה היא תפתח את הפלייאוף העליון עם שני משחקי חוץ כאשר השני יהיה נגד מכבי חיפה בסמי עופר. משחק הבית הראשון של בית"ר יהיה במחזור ה-29 נגד מכבי פתח תקוה. נכון לעכשיו המשחק צפוי להיות משחק רדיוס כאשר ביום רביעי הקרוב יישמע בבית הדין העליון הערעור הנוסף על העונש הנותר לה על סך שני משחקי רדיוס עם קהל. בבית"ר מקווים שבית הדין יקל על המועדון לפחות בחלק מהעונש.

ללא קשר, הקבוצה תועמד לדין לאחר שהשופט אוראל גרינפלד ציין בדו"ח כי במהלך המשחק נזרקה שקית גרעינים לשדה המשחק. בבית"ר יבקשו לבדוק את מצלמות האיצטדיון אל מול המשטרה על מנת לנסות ולבדוק האם ניתן לאתר את הזורק. איציק כהן מתח את המפשעה אך צפוי להיות כשיר למשחק בשבוע הבא. זאב חיימוביץ' ינסה לחזור השבוע לאימונים מלאים אך נראה כי בשלב זה טל כחילה ימשיך לקבל את הקרדיט. תומר סוויסה נראה מאוכזב שלא נכנס אפילו כמחליף השלישי.

אופיר קריאף בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"הייתי עם בית"ר בפלייאוף התחתון הרבה שנים ולא רציתי לחזור לשם". אופיר קריאף/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully