וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב על הדעיכה ביכולת: "הכל קל יותר כשמנצחים"

קליבלנד פורחת, אבל הפורוורד שוב ראה את חבריו לוהטים בלעדיו, והודה שהוא סובל מבעיות פיזיות. לברון: "כולנו צריכים לעבוד בתהליך, אולי הוא קצת יותר". בלאט על השלשות המרובות: "צריך לשחק יותר פנימה"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מטקסס לפלורידה. לברון ג'יימס/GettyImages

קליבלנד תתארח הלילה (בין ראשון לשני) באורלנדו בניסיון להאריך את רצף הניצחונות שלה לארבעה (0:00, ספ' 5). הקבוצה של דיוויד בלאט שהשלימה שני ניצחונות מרשימים בטקסס כשגברה על דאלאס וסן אנטוניו, הגיעה לצמד משחקים בפלורידה, כשיממה לאחר המפגש מול המג'יק הם יבקרו במיאמי אצל האקסית של לברון.

אורלנדו החלשה מגיעה מצדה עם רצף של שלושה הפסדים שדירדרו אותה למאזן של 46:21, כששני המפגשים הקודמים בין השתיים העונה הסתיימו בניצחונות של הקאבלירס: 74:106 מוחץ אי שם בסוף נובמבר בקליבלנד, ו-89:98 קשה יותר באורלנדו בסוף דצמבר, במשחק ממנו נעדר קיירי אירווינג.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
ממשיך לעסוק במספר השלשות הגבוה. דיוויד בלאט/AP

דיוויד בלאט דיבר עם התקשורת לפני האימון שהקאבס ערכו בבית ספר תיכון באורלנדו, סיפר ששון מריון הפצוע עשוי להתלבש למשחק והשיב בחיוך כשנשאל האם האולם הקטנטן מאפשר להם לערוך אימון רגיל, והאם העובדה שקשת השלוש המסומנת על הפרקט שבו שונה מזו של הקשת באולמות ה-NBA לא מפריעה לתרגולים.

"לפעמים זה שינוי נחמד, למען האמת, במיוחד באולם יפה כמו זה. קשת השלוש השונה נותנת לנו הזדמנות לתרגל את הזריקות לשתי נקודות, אז זה דבר טוב... כמה שלשות לקחנו נגד סן אנטוניו? 26 במשחק עם הארכה? זה די טוב. זריקה מחוץ לקשת היא נשק, פשוט צריך לוודא שאנחנו לוקחים זריקות טובות, בקצב נכון ובאיזון מסוים, ולנסות למצות את האפשרות של להכניס את הכדור פנימה, בניגוד לסתם לשחק מסביב לקשת".

כשנשאל על התבטאויותיו בנוגע לכך שהוא לא אוהב משחקים בהם קבוצתו זורקת מעל 30 פעם לשלוש השיב בלאט: "אין לי בעיה עם מספר כזה אם מדובר בזריקות טובות, אני פשוט חושב שאנחנו קבוצה ממש טובה כשאנחנו רצים, מניעים את הכדור ומכניסים אותו פנימה. זריקת השלוש היא נשק יעיל, אבל במקרים רבים כשמשתמשים בה יותר מדי זה אומר שלא עושים דברים אחרים בהתקפה שאני חושב שצריך לעשות. אבל אם אנחנו לוקחים זריקות טובות וקולעים באחוזים טובים, אני לגמרי בעד".

כשנשאל האם הוא מעדיף ששחקניו יזכרו היטב את הניצחון הגדול בסן אנטוניו או שישימו אותו מאחוריהם ענה בלאט: "כמו תמיד אתה רוצה להדגיש את הדברים הטובים מהניצחון, וגם להיות קשוב לדברים שעשית פחות טוב. כמובן שהניצחונות וההפסדים הם חשובים מבחינת הדירוג, אבל מבחינת ההתקדמות של הקבוצה חשוב לשמור על ביקורתיות וגם חיוביות לגבי שני האלמנטים הללו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
ימשיך לעונה נוספת? לאב/רויטרס

קווין לאב ממשיך להעסיק את קליבלנד. הפורוורד הכישרוני סובל העונה מחוסר ביטחון וממצב בריאותי לא יציב, ואומנם קליבלנד ממשיכה לנצח ורושמת 23 ניצחונות ב-28 משחקיה האחרונים, אבל לאב, שחקן עם שלוש הופעות אולסטאר, בילה במשחק האחרון שוב את כל הרבע הרביעי על הספסל - בפעם השלישית שלו העונה - וראה מהצד את חבריו משלימים מהפך נהדר בדרך לניצחון על סן אנטוניו.

לרגעים נדמה היה שקליבלנד פורחת בלי לאב, שמודה שהוא סובל מכאבים בגב, וטוען שהריצה של קליבלנד מאפשרת לו לנוח ולהתאושש. "זה משהו שאני רוצה לטפל בו לפני הפלייאוף, זה הדבר הכי חשוב כרגע", אמר לאב בן ה-26 על מצבו, והבהיר שלא יצטרך ניתוח: "זה לא משהו יוצא דופן, אטפל בעצמי בפגרה, כמו שאני עושה בכל פגרה, מכף רגל ועד ראש, בניסיון להיות טוב יותר בעונה שאחרי".

לאב, שיש לו אופציה להפוך לשחקן חופשי בסוף העונה או לקבל בקליבלנד חוזה לחמש שנים תמורת 109 מיליון דולר, סיים את המשחק מול סן אנטוניו עם 8 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-33 דקות. ממוצע 16.8 הנקודות שלו העונה הוא הכי נמוך שלו מאז עונתו השנייה בליגה, וה-10.1 ריבאונדים שלו למשחק זה הכי נמוך מאז עונת הרוקי שלו.

הוא אומנם ידע שכשהוא מגיע לקבוצה מרובת כוכבים כמו הקאבס של העונה הממוצעים שלו יירדו, אך גם הוא רואה איך טימופיי מוזגוב, ג'יי אר סמית' ואימן שאמפרט משתלבים ומעט דוחקים את מקומו. "הכל קל יותר כשמנצחים", אמר לאב, שכבר עומד על 335 זריקות לשלוש העונה (רק פעם אחת בקריירה הוא זרק יותר בעונה אחת), "כך שזה בסדר שיש לך משחקים טובים יותר או טובים פחות. אבל כשאתה מנצח, זה מחפה על הכל".

"זה עדיין תהליך, ואנחנו עדיין צריכים לעבוד עליו, אולי הוא קצת יותר", אמר לברון ג'יימס על ההשתלבות של לאב, "העניין הכי חשוב זה שקווין הוא שחקן מאוד מאוד מאוד מאוד טוב. וכדי שנצליח, אנחנו צריכים אותו ברמה גבוהה יותר. וזה לא אומר רק נקודות. כולם מדברים על נקודות. יש לנו מספיק נקודות. זה קשור גם לכל השאר".

ג'יי אר סמית' שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
זורקים יותר מדי? ג'יי אר סמית'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully