וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בישול לנאתכו בניצחון צסק"א מוסקבה, דאבור ושהר כבשו

הקשר (72 דקות) הציג יכולת טובה ב-0:4 הביתי של אלופת רוסיה על מורדוביה. חלוץ גראסהופרס וזה של ווילם II כבשו. אחרי 3 ניצחונות רצופים, לוזון וצ'רלטון ספגו 3:1 מבלקבורן, 90 דקות לבן חיים שחזר מפציעה. 90 דקות גם לכיאל, 45 לסלליך

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (שמאל) מול אלכסנדר אניוקוב שחקן זניט סט. פטרסבורג. GettyImages
הכי חשוב: בלי פציעות. ביברס נאתכו/GettyImages

ביברס נאתכו המשיך היום (שבת) להתחמם לקראת משחקיה של נבחרת ישראל בסוף החודש מול ויילס ובלגיה, כשבישל את השלישי במשחק והציג 72 דקות טובות בקישור של צסק"א מוסקבה, שהביסה 0:4 בבית את מורדוביה. אלן דזאגוייב (4), רומן ארמנקו (33 ו-64) וקיריל נבאבקין (79) כבשו את השערים לזכות אלופת רוסיה, שצימקה זמנית את הפער מזניט סנט פטרסבורג המוליכה לארבע נקודות. אלכסנדר גולובין החליף את נאתכו בדקה ה-72.

* רצף הניצחונות הנהדר של גיא לוזון וצ'רלטון (שלושה) נעצר הערב, בהפסד הביתי 3:1 לבלקבורן, במסגרת המחזור ה-37 בצ'מפיונשיפ. הבלם טל בן חיים, שלא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים בשל פציעה, חזר להרכב של גיא לוזון, כשבועיים לפני המשחק של נבחרת ישראל מול ויילס. ג'ורדן רודס העלה את האורחת ליתרון כבר אחרי 15 דקות, ושלוש דקות לאחר מכן קרייג קונווי כבש את השני. יוני בויינס צימק את התוצאה עם פנדל מדויק בדקה ה-57, אך רודס השלים צמד בדקה ה-78 וחתם את תוצאת המשחק.

* החלוץ מונס דאבור כבש את שערו התשיעי העונה בליגה, ב-2:2 הדרמטי של גראסהופרס מול ת'ון. לגארסופרס, שחילצה שוויון בתוך תוספת הזמן, שש נקודות יותר מלאראו שנמצאת במקום האחרון בטבלה השוויצרית.

* החלוץ בן שהר עלה כמחליף בדקה ה-68 וכבש בדקה ה-91 ב-2:3 של ווילם II על אקסלסיור בליגה ההולנדית. זהו שערו הרביעי העונה של שהר בליגה.

* הקשר בירם כיאל פתח בהרכב של ברייטון, ב-1:1 מול וולבס, השלים 90 דקות ואף החל במהלך שהביא לשער של קבוצתו. בדקה ה-70 כיאל חילץ כדור, לפני שברונו מצא את הרשת בסופו של המהלך. לצערה של ברייטון רייב ואן לא פארה ההולנדי כבש בחלוף ארבע דקות והשתיים נפרדו בתיקו.

* קשר פאוק סלוניקי, אייל גולסה, פתח בהרכב של קבוצתו והשלים 87 דקות ב-0:0 הביתי מול אסטרס טריפוליס. פאוק עם ניצחון בודד בשמונת המחזורים האחרונים.

* המגן חאתם עבד אלחמיד השלים 90 דקות ב-1:3 של קבוצתו דינמו בוקרשט על צ'יאלול בליגה הרומנית. בוקרשט השוותה את מספר הנקודות שלה לזה של אסטרה הרביעית.

* הקשר סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה ב-1:2 של קבוצתו על זאברץ', שהיה לניצחון הרביעי ברציפות של מאריבור, שמוליכה את טבלת הליגה הסלובנית.

* רוברטו קולאוטי נכנס כמחליף בדקה ה-67, כשקבוצתו א.א.ק לרנקה הפסידה 1:0 לאפולון לימסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully