וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלדס: "דה חאה השוער הטוב בעולם, יותר מקורטואה או נוייר"

השוער המחליף של מנצ'סטר יונייטד החמיא: "אני מחכה להזדמנות לשחק, אבל דויד ברמה מאוד גבוהה. היכולת שלו מדהימה וכל שבוע הוא רושם הצלות, כך שאני מקבל את המצב"

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מחמאות מואלדס. דה חאה/GettyImages

דווקא אחרי תקופה לא רעה, מנצ'סטר יונייטד נבלמה לאחרונה. השדים האדומים הפסידו לפני שלושה שבועות בליגה לסוונסי, מה שאיפשר לארסנל לקחת מהם את המקום השלישי, המוליך ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות. אם לא די בכך, הרי שאותה ארסנל הגיעה ביום שני האחרון לאולד טראפורד, ניצחה 1:2 משער של האקס דני וולבק וזרקה את יונייטד מהגביע האנגלי, מה שקבע ששנה שנייה ברציפות הקבוצה תסיים ללא אף תואר בארון.

מחר (ראשון, 18:00, ספורט 1 ו-HD), יונייטד מארחת למשחק גדול את טוטנהאם, השישית בטבלה ערב המחזור. התרנגולים מגיעים אחרי שני ניצחונות וגם הם מרוכזים כל כולם בליגה ובקרב הצפוף על ליגת האלופות. המפגש הראשון העונה הסתיים ב-0:0 ויונייטד לא ניצחה את טוטנהאם בחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, מאז הרביעי במרץ 2012, קצת יותר משלוש שנים.

מי שבכל זאת בלט בהפסד לארסנל בגביע היה השוער דויד דה חאה, ששוב סיפק כמה הצלות פנומנליות. חברו לקבוצה ובן ארצו של דה חאה, ויקטור ואלדס, שהצטרף ליונייטד במהלך העונה במטרה להמשיך בשיקום לאחר הפציעה הקשה שעבר, אך טרם זכה לשחק עם הקבוצה הבכירה, אמר לאתר הרשמי של האדומים: "אתה תמיד מחכה להזדמנות שלך לשחק ובכל יום אתה מתאמן כדי להראות את היכולות שלך למנג'ר, אבל כרגע דויד משחק ברמה מאוד, מאוד גבוהה. אני חושב שהוא השוער הכי חשוב בעולם נכון להיום. אז קשה לי לתפוס את מקומי וכמובן שאני מקבל את זה".

ואלדס הוסיף: "מבחינתי, יותר מקורטואה או נוייר, דויד הוא השוער הטוב בעולם היום. אני רואה אותו בכל יום באימונים, אני רואה כל משחק שלו, כל שבוע והיכולת שלו כרגע היא מדהימה. בכל שבוע הוא רושם הצלות שעוזרות לקבוצה ואני מאושר עבורו ועבור האוהדים. אני תמיד שומע אותם שרים את השיר שלו, כך שאני חושב שהם מאוד מרוצים מהיכולת שלו לאורך השנים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully