וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: העונה נפתחה, המילטון יזנק מהפול פוזישן באוסטרליה

אלוף העולם המכהן הרשים במקצה הדירוג כאשר הקדים את חברו לקבוצה ניקו רוזברג ב-0.6 עשיריות. פליפה מאסה יזנק שלישי ושני הנהגים של פרארי, סבסטיאן פטל וראייקונן, מאחוריו

לואיס המילטון נהג מרוצים בריטי. AP
פתיחה מוצלחת. המילטון/AP

בשעה טובה ומוצלחת, עונת הפורמולה 1 החדשה יצאה הבוקר (שבת) לדרך, עם מקצה הדירוג במסלול במלבורן, אוסטרליה. מי שיזנק מהפול פוזישן במרוץ שייערך מחר בבוקר (6:50, 5+ לייב) הוא אלוף העולם המכהן ונהגה של קבוצת מרצדס, הבריטי לואיס המילטון.

המילטון קבע את הזמן המהיר ביותר במקצה הדירוג, כאשר הקדים את חברו לקבוצה ניקו רוזברג הגרמני בשש עשיריות השנייה. רוזברג, שזכה באוסטרליה בעונה שעברה וינסה השנה להדביק את הפער מהמילטון, יזנק מהמקום השני.

את המקום השלישי תפס פליפה מאסה. הברזילאי הוותיק של וויליאמס-מרצדס סיים את ההקפה שלו בזמן איטי ב-1.4 שניות מהמילטון וקשה לראות איך הוא יכול להתמודד עם שתי המכוניות האדירות של מרצדס במרוץ מחר. ממקומות 4-5 יזנקו שני נהגי פרארי, אלופי העולם לשעבר הגרמני סבסטיאן פטל והפיני קימי ראייקונן, אשר לצדו, במקום השישי, יזנק בן ארצו והנהג השני של וויליאמס-מרצדס, ואלטרי בוטאס.

לעומת חבורת הצמרת, הרי שהפרשנים הגדירו את מקצה הדירוג של קבוצה מקלארן-הונדה כיום הגרוע בתולדות הקבוצה. ג'נסן באטן הבריטי וקווין מגנוסן הדני סיימו בשני המקומות האחרונים במקצה הדירוג, 17 ו-18 ומצבה של הקבוצה מעולם לא נראה רע יותר.

העונה, שכאמור יצאה לדרך היום, תכלול 20 מרוצים, כאשר לאחר אוסטרליה ימשיכו הנהגים לשלושה מרוצים באסיה, שניים באירופה, קפיצה קלה לקנדה, עוד שישה באירופה, שניים נוספים באסיה ואז רוסיה, ארצות הברית, מקסיקו, ברזיל ולסיום, ב-29 בנובמבר, באבו דאבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully