וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה ההזויה של ריאל מדריד נגד מועדון מהליגה ה-5 בשוויץ

הבלאנקוס גילו על קיומו של מועדון חובבני בשם "ריאל מדריד ציריך", ללא אישורם. הם דרשו כי השם ישונה וכשזה לא קרה, הורידו את דף הפייסבוק ואתר האינטרנט של הקבוצה המזערית

ריאל מדריד נגד ריאל מדריד ציריך. מתוך העיתון "בליק", צילום מסך
בעיתון השוויצרי "בליק", שחשף את הסיפור, הציגו את הגרסה שלהם לאירועים. המלך רונאלדו דורך על דגל שוויץ/צילום מסך, מתוך העיתון "בליק"

הנה סיפור מוזר. ריאל מדריד, אלופת אירופה והקבוצה הכי עשירה בעולם, הם שווי של 2.5 מיליארד דולר, מנהלת בימים האחרונים מלחמת חורמה במועדון חובבני מהליגה החמישית בשוויץ. למה? כי גנבו לה את השם.

הכל החל כאשר הבלאנקוס גילו כי בעיר ציריך השוויצרית מתנהל מועדון בשם "ריאל מדריד ציריך". כמובן שעל מנת לפתוח מועדון עם שם שכזה, ראשי הקבוצה מציריך היו חייבים לקבל את אישור המועדון מספרד, דבר אותו הם לא ממש עשו.

כאשר בריאל, האמיתית, עלו על הסיפור, הם שלחו מכתב אזהרה לראשי המועדון השוויצרי ודרשו מהם לשנות את השם. אלא שנשיאה של ציריך, עלי יורדאקול, הוא גם אוהד מושבע של האימפריה ממדריד והוא קיווה שאפשר יהיה למצוא פיתרון: "אני מעדיף לפתור את הבעיה הזו מול ריאל בדרכים ידידותיות", כתב יורדאקול במכתב התשובה שלו לריאל, "אנחנו ארגון ללא מטרות רווח ואנחנו מחויבים להבטיח כי צעירים ימצאו משמעות אמיתית בפעילויות שלנו. עבור השחקנים שלנו, זה כבוד גדול לשחק תחת השם ריאל מדריד ציריך".

לצערו של יורדאקול החביב, בריאל מדריד לא ממש קיבלו את ההסברים שלו, כנראה שבצדק. הבלאנקוס פעלו במהירות ודאגו להוריד את אתר האינטרנט של ריאל מדריד ציריך, שנשא את הכתובת המבוקשת מאוד: "realmadrid.ch". גם דף הפייסבוק של הקבוצה השוויצרית המזערית, Real Madrid ZH נמחק ועורך הדין של ריאל, סלבאדור אורלנדו, שלח מכתב חריף ליורדאקול: "אין לך שום אישור לעשות דבר כזה עם השם שלנו. אתה חייב לוותר על השם ולשתף פעולה בצורה מלאה".

יורדאקול המאוכזב כבר הבין שלא נותרו לו עוד ברירות והודיע: "נעשה מכירה פומבית על כתובת האינטרנט שלנו". במקביל, גם ההתאחדות השוויצרית קיבלה פקס נזעם מראשי ריאל בו נכתב: "נעשה שימוש לא חוקי בשם המועדון שלנו. אם הקבוצה מציריך לא תשנה את שמה, אנחנו דורשים כי פעילותה בליגה תופסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully